• viktualia

Lös biljett till barnkarusellen!

AM.... kängus vischa är värre än min vischa.. ha ha ha ha.. eller inte... närmare civilisation men färre invånare....

Jag har inte styrt upp nån resa mot storstan till den 15:e, det lär inte bli speciellt svårt. Lite rörigt är kanske att försöka övertyga världen om att umgås dagen innan... om de är engagerade nog att fira alla hjärtans dag... hm... det visar sig om det är så...

• viktualia

Koko - beklagar förlusten av din farmor!!!

FÖr egen del har min mormor äntligen fått beviljat vårdboende, inte bara korttidsboende som hon har nu. Även om hon måste flytta är det klart bättre än att bo hemma med dålig hemtjänst... fast jag önskar mest att hon ska få sluta sina dagar... inget värdigt liv längre...

• viktualia

Onsdagsskumpa.. lät så nåt för mig det.. hm... attans bananer.. jag måste ha några vita veckor.. månader.. ehum... hur ska det gå för hobbyalkisen... hm.. igen.. det återstår att se...

nu ska bubbelfia (för gasbildningen i magtrakten är redig) skutta mot sänghalmen...

KRAM på er!!

• viktualia

(och jag belönade mig själv med en ring till högerhanden när jag hade bantat klart...)

• viktualia

Kängu - näeee.. jag underhåller mig bara med att hitta dyra skötväskor till AM... själv har jag ju knappt fattat att jag behöver nåt dylikt och inte tror jag att det blir nån glammig variant till slut heller...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!