Lös biljett till barnkarusellen!
Cicci-tror med att det kan vara bra om du får "prata av" dig lite men någon som kan vända och vrida på att allt så det känns bra för dig
Cicci-tror med att det kan vara bra om du får "prata av" dig lite men någon som kan vända och vrida på att allt så det känns bra för dig
Ost kan jag inte heller vara utan men tyvärr är den slut i kylen nu
Tydligen tålde jag inte gulen eller vitan (kommer inte ihåg vilken det var) i kokta ägg när jag var liten så är inte ett jättestort fan av kokta rakt upp och ner men på mackan med annat funkar det bra . Provsmakar jag tex sockerkakssmet så kliar det i halsen men när den väl är bakad så går det utmärkt!
*springer och letar upp lite bilder på datorn*
Tellis-har mailat dig
Sockerråttan-ditt nick passar bra in på mig
Lappis-kan du inte göra en smoothie där du inte har frysta bär i så den inte blir så kall??
Roligt att äntligen få lite ansikten på alla
Ni såg inte alls ut som jag hade förväntat mig efter att ha läst i alla trådarna, konstigt att man kan få en så annorlunda bild på något sätt
Lappis-kan du inte tina bären kvällen innan så de är rumstempererade?
Efter att ha sett alla söta bebisar blir man ännu mer sugen om de kan vara möjligt
Nu är i alla fall tanten/kärringen här sen igår så snart dags för nya tag! Ska testa med stickor så jag vet att ÄL varit
AM-blir kanske en dyr tjej i drift snar då om hon börjar bli en shopping fantast redan nu
BS- vi har med snö även om den är lite blöt och slaskig
Klart vi vill se ert fina huuuuuuus Nenne