• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

BS-jag fick tanten på onsdag kväll förra veckan och sen var hon borta till på söndag så jag lyckades med min gyntid igår så du ska se att hon försvinner innan måndag

Lappis-ok, maken var och lämnade prov nu imorse så vi får se vad det visar. Ska tillbaka om 2-3 veckor och lämna ett till så hoppas verkligen att det visar bra! Är lite skraj nu för att det ska vara något fel på simmarna

Liten-du får börja tänka på vad du ska använda presenten till redan nu så att du bygger upp en förväntning inför julafton

• Fru E

Liten-trist med löneskillnaderna på jobbet men nu har du något extra att trycka på vid nästa förhandling!
    Man kanske skulle gå ner till personalavdelningen och spana in sina kollegors lön som ligger närma en......eller de kanske är hemliga....

• Fru E

Och jag tutar i maken en massa nyttgiheter som han snällt äter upp

• Fru E

vitamintabletter, massa frukt och grönsaker, olika fröer i gröten som pumpa lin solros sesamfrön och fullkornsprodukter.
    Än har han inte protesterat så mycket, gör han det får jag väl muta honom lite med "pålridning" *rodnar*

• Fru E

Sen slutade han snusa för snart 2 år sen så ska inte klaga på att han inte försöker

• Fru E

vad står det på den generella listan, *nyfniken*

Fniss att leverera au naturel är inte så dumt

• Fru E

Zink finns det massor i i vitaminpillret som han redan tar

Får äta lite extra kolhydrater idag då

• Fru E

gott!

Maken har nog smittats med förkylningen som brorsbarnen hade i helgen så får komma på någon bra mat som "botar" lite

• Fru E

Sweetan-jag har inget inbokat förrän den 30 vid halv fem, då åker vi till stockholm och kommer hem den 3 januari på kvällen. Men kan vi träffas innan den 31:a så kan även jag vara med

EGO:
    *muttrar*
    är lite irriterad på en vän som inte kan förstå varför jag gick till gyn för att fråga och diskutera de tankar och funderingar jag har om min tant och ÄL........hon tycker det är onödigt att äta tabletter utan att man ska vänta ut och låta naturen ha sin gång........lätt för dem att säga när de precis fått barn........och att kolla makens simmare var bara så fel och att vi inte ska förvänta oss att det blir ett barn bara för att ÄL och simmarna är ok
    *ursäkta för mitt irriterade inlägg*

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!