Lapinette, det där är verkligen konstigt, nåja, bara en dag kvar att vänta förhoppningsvis och du lever än, det är bra!
Annars har jag insett att man kan ha mens och ÄL samtidigt, annars hade jag inte lyckats få en så kort cykel som jag hade den här gången samtidigt som jag hade mens så länge sist. Har inte fattat det förrän nu, jag är nog lite trög.
Liten, hoppas att bältrosen skrämmer bort tanten. Är du säker på att det är det det är förresten? Så att du inte går och lider i onödan av något annat?
Dags att gå hem snart, måste hämta Iris på dagis. Jag har nästan väntat mig ett samtal under dagen att vi måste hämta Iris för att hon har satt i halsen och kräkts eller varit lös i magen eller något annat men nu har nästan hela dagen gått och än har de inte ringt.
Muggles, gynbesöket är om två veckor, hoppas att jag inte hunnit få mens igen tills dess så att jag måste skjuta på det igen! Fast jag borde lyckas klara mig den här gången med tanke på att mensen inte är avklarad från förra cykeln än. Hoppas kan man ju i alla fall, vore så skönt att få det gjort.