• Mrs  B

Lös biljett till barnkarusellen!

Gosnosen
    Härligt med 5 ägg!!!!!

Nenne
    Så trist med julstängt......
    Vad är det med svensk vård egentligen??????

Oms
    Har pratat mycket med bvc om Maltes mat. Gav vätskeersättning några dagar och sen majsvälling, men han fortsatte att spy. Nu har jag struntat i majsvällingen och ger vanlig istället och det har blivit lite bättre. (det var samma sak med Max när han var liten och var magsjuk, majsvälling funkade inte alls)
    Det var bvc som sa att jag så smått skulle börja med smakportioner så igår blev det morotspuré, men han bara klöktes. Idag provade jag fil och frukt men det kom också upp, så nu struntar jag i detta några dagar.

Mamma ringde precis, nu har hon också insjuknat.....

• Mrs  B

AM
    Vad gulligt!!!!!!!!!!!!!!!

Max började träna på luciasångerna på dagis igår, så här sjungs det också för glatta livet. Tyvärr sjunger de inte de vanliga sångerna på Max dagis numera så jag har svårt för att hänga med när Max sjunger vilket jag tycker är trist.

• Mrs  B

BS
    Usch för magsjuka säger jag bara................
    Krya på dig!!!!!

Malte är fortfarande kass här men vi andra är ok. Jag har bara känningar av magkatarr just nu, inte kul det heller, men bättre än magsjukan iaf.

Tyvärr åkte även min pappa och mamma på magsjukan så här har det varit smittsamnt.

Gosnosen
    Hoppas på att allt är väl med återinföringen imorgon då!!!!

• Mrs  B

Dagens middag!!!!!!!!!

Hemmagjord pizza med ketchup, tonfisk, tomat, ost och oregano. Helt ok faktiskt, det trodde jag inte.
    Är ju inte så förtjust i tonfisk......

I köket är jag Kajsa Varg "Man tager vad man haver"....
    och vi har aldrig något hemma.

• Mrs  B

Fråga:

Hade oskyddat sex igår (stundens hetta , dock inget klokt beslut nu så här i efterhand )

Var på dag 12 igår och är nu orolig för att ÄL är på g, vad gör man???????????????????

• Mrs  B

Liten
    Funderar också på det.....hmmm
    Ska man ringa bm innan eller bara åka och köpa?????

• Mrs  B

Liten
    Ja, detta är en väldigt konstig sits......
    Har aldrig befunnit mig i denna.
    Vilken koll jag kommer att ha framöver, tror mig....

Pratade med bm och det var ok med Dagen efter piller.

Jag vill ha en till i framtiden men maken tvekar så vi får väl se hur det blir om några år. ????

• Mrs  B

Många kramar till Gonosen!!!!!!!!!!!!

Ska snart iväg och köpa de där pillren, väntar bara på maken som ska komma hem efter ett kundbesök.

Eftersom vi innan pratade om att skaffa ett syskon till ville jag inte ge mig in i preventivmedelkarusellen för mycket eftersom jag nu mår så bra utan. Är annars väldigt noga med kondomer och när det ska ske, men igår blev det som det blev tyvärr. Får ta smällen nu......
    Hoppas på lite biverkningar och att jag slipper ta de fler gånger.
    Annars får vi tänka om.

• Mrs  B

EA
    Vi kör både säkra perioder och regnkappor och det har funkar bra fram tills nu. Får väl skylla på att det har varit mycket på sistone så jag glömde helt av mig i stundens hetta......
    Innan barnen har jag haft piller men mår så mycket bättre utan hormoner.

AM
    Tror säkert att mannen hade kunnat köpa pillret, men han var tvungen att komma hem och jobba vidare så jag tog Max och körde iväg istället. Skönt att komma ut en stund också.
    Har BM hört av sig???

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!