Lös biljett till barnkarusellen!
Mrs B - vad skönt att ni fått en bra doktor nu! Hoppas att hon hittar orsaken, för de är mycket värre innan man vet vad som är problemet. Även om det kan vara ett jobbigt besked att få är det lättare när man "känner sin fiende". Så kände iallafall jag flera gånger under tiden på neo.
Härligt också att Max kalas gick fint! Det var både du och han värda. Jättetrist att du inte kan vara med på träffen imorgon, men vi får försöka träffas under våren istället. Det går ju an för EA, dig och mig, som befinner oss på ungefär samma ställe, men det är ju klart värre för Sweet.
BS - hoppas att ni klarade er undan magsjuka den här gången!
EA - usch, visst är det trist när det känns som att "alla" runt omkring en är gravida eller har bebisar. Kram! Trist också med Stockholmsresan som gick i stöpet - verkligen oansvarigt att träffa en så liten bebis när man är störtförkyld. Då får man allt bärga sig tills man blivit frisk.
Lappis - hoppas att du har det gött i Alperna nu och att det inte blev några vidare problem med tanteländet.
Izzie - låter som ett tufft program för de kommande dagarna; förstår att du behöver listor för att rodda allt!
Här har vi haft en lugn och mysig jul hos svärföräldrarna. Eftersom de har en sommarstuga i samma kvarter som de själva bor i (deras pensionsförsäkring, som svärfar säger ) har vi kunnat rå oss själva delvis. Skönt att inte behöva vara tillsammans varje sekund, även om jag gillar mina svärisar.
Nu funkar det faktiskt riktigt OK med matningarna här, så det känns jätteskönt. Sen är det förstås härligt att maken också är hemma, så vi är ju två vid de flesta matningstillfällena. Nu är det nästan så att Puff äter bättre än Piff. Och så har vi plockat fram min gamla hoppgunga som jag hade när jag var bebis - vilken succé Puff tycker att den är! Han kan hoppa i evigheter och är som ett solsken hela tiden. Piff däremot har gångjärn i knäna och fattar inte alls vad som är poängen med den där gungan.
Nu ska jag snart dyka ner i bingen, men imorgon får jag ju träffa Sweet live igen och EA för första gången. Ska bli superkul!