Lös biljett till barnkarusellen!
Men EA&MJ - Nennes snurrande kontorsstol var ju inte direkt igår... fniss fniss.. minns och fnissar lite lagom.... jaja.. VÄLKOMMEN!!!
Men EA&MJ - Nennes snurrande kontorsstol var ju inte direkt igår... fniss fniss.. minns och fnissar lite lagom.... jaja.. VÄLKOMMEN!!!
Blåbärsglöggen är äntligen bärgad! Makens jakt var framgångsrik idag!
I papperssammanhang - jag spar på ALLT tills maken suckar ihjäl sig över mina högar och då slänger jag nästan allt istället.. fniss fniss...
Piggelin - eftersom jag är leg. nyfikenhetsnörd så har jag just luskat ut vilken av lägenheterna som är till salu som är eran. Visst är det ni som har en dörrmatta med en stjärna på?!? Otroligt mysig lägenhet och stilig inredning!!!
Själv har jag fått vara obekväm på arbetstid.. har jag otur hamnar jag i pressen pga detta.. jag har rätt men det är trist att vara rigid...
Fniss fniss
Om jag beskriver alla ansträngningar som kommer ni ju tycka att jag är galen.. men men.. här kommer det:
Grubblade över om jag skulle inboxa dig och fråga, men var för ivrig. Kom på att jag ju faktiskt vet vad du heter på riktigt. Sökte på Hitta men fick ingen träff (och insåg att ert telefonabonnemang står på din sambo vars namn finns på din FB-sida.....)
Sökte då på birthday.se och fick träff på kartan. Kollade mot Hemnet och rotade rätt på lägenhet med lagom rätt adress INKLUSIVE öppen spis. Och då löste jag det!
Enkelt va?!? *fnissar*
fniss fniss...
det är tydligt att det är fler som är drivna i konsten att rota på hemnet... och jag inser att jag inte direkt tog nån enkel väg till rätt adress *fnissar*
... men men.. jag löste det snabbt i alla fall! Och som sagt - skoj att få spana hemma hos dig, Piggelin!
EA&MJ skrev 2008-11-12 21:20:36 följande:
Piggelin - den funktionen var helt central när vi letade hus, det var ju ett sätt att slippa gå igenom hela listan varje gång. Man fick genast se vilka hus som dykt upp och hur länge "gamla" hus hade legat ute!
EA&MJ skrev 2008-11-12 21:31:34 följande:
EA&MJ skrev 2008-11-12 21:38:34 följande:
EA - skojigt jobb du har!!! *hihi*