Naj, på lördag åker vi muggles! Vi köpte jättefina mjukisdjur på ikea (en flodhäst, en haj och en bläckfisk), synd att det inte fanns nu! Sen köpte vi väggdekorationer från www.wallies.com (stora palmer och regnskogsgrodor). Passade på när dollarn var billig och en dag då de hade 40% rabatt. Minns att jag skrev om det en del här i tråden, fick ju jobba lite för att få upp dem på våra putsade/sandade väggar, men med extra tapetklister gick det finfint. Annars vet jag inte om jag har så mycket bra tips faktiskt, vi har ett mickibord med krokodil på, en bordslampa med en palm och en apa på från en liten inredningsaffär i sundsvall, en tigerfäll från rusta och rislampor i taket.
Ego: Fick en blodblandad flytning i morse som fortfarande håller i sig. Mår dock illa fortfarande och den är bara beigerosa, inte röd, så jag är inte jätteorolig. Men, nu känns det ännu viktigare att få ett vul, så i morgon är det bäst att NÅGON svarar i telefon!
Liten - Härlig ledighet ni haft!
Cravings - Jag skickade ut sambon efter ostbågar i förrgår kväll!!! Helknäppt, jag har aldrig förr känt ett sånt sug! Tur han var medgörlig så jag slapp tjata.
FruLlan - Kan du också känna redan, så coolt!!! Jag kände det första redan i v17 förra gången, så jag hoppas på tidigt nu med. Om nu pyret vill stanna.
nenne - Hjärtat, har inte fått grejjerna på lådan som jag lovade, förlåt! Igår kom det annat emellan och idag kom jag fullständigt av mig. Men jag lovar att jag ska göra i ordning paketet nu och posta det i morgon bitti. Då borde du ha det på torsdag, vilket är dag 15 och förhoppningsvis inte för sent?!