Lös biljett till barnkarusellen!
Hahaha, jag tyckte allt fruLlan radade upp passar perfekt in på ditt jobb, nenne, det är väl precis det du ska syssla med?!
Det har avtagit nu, blev aldrig mer än ljusrosa, och jag mår fortfarande illa.
Men i morgon bitti är det jag som kastar mig på telefon!
FruL - Fattar inte heller att det ska vara så sjukt svårt att planera dagis. Läste att det fattas 200 (TVÅHUNDRA) platser i huddinge?!! Hur kan man räkna så fel, och hur löser man det??? Det måste ju ta flera år innan det är bra där?!
Inte för att min kommun är bättre - här får man i princip bara plats i augusti, så det är ju tur att vi vill ha då. Fast nu har vi ju fått ett litet huvudbry - är det bra att skola in på dagis samtidigt som man får syskon?? Nåja, det löser sig, känns trots allt som ett behagligt huvudbry.
nenne - Nu har jag packat ner så många vaggisar jag fick plats i det vadderade kuvertet jag hade hemma. 12 stycken blev det, och en bipacksedel. Jag tog dem varannan dag från äl fram till bim eftersom jag inte tyckte vi hade fått till det nå bra den månaden och var snål, men i samband med ivf tar man varje dag, ibland tom två om dan.
Jag skickar gärna resten också när jag fått tag i ett till kuvert.
Har även snokat fram ditt efternamn på äkta vickan-manér, så nu behöver du inte oroa dig för smygläsande brevbärare. Hitta.se ville inte avslöja det, men eniro.se gjorde det utan tjafs.
Nu ska jag sova, i morgon är det ju arbetsdag?! Håller med alla som inte vill jobba, fast för mig är det ju bara tre dagar förstås.