Grattis, grattis till födelsedagsbarnen!
AM, vad hade jag inte gett för att få se er kräla omkring och provligga!
Cicci, har du fått någon tid än?
Tack för alla tummar angående mitt gynbesök men det hjälpte inte. Eller, det beror ju på hur man ser det, mensen kom inte så jag fick mitt cellprov avklarat och jag har inte framfall. Fast vad det gäller syskon ser det ut att gå sämre, han kunde inte se någon ÄL den här gången och det såg överhuvudtaget inte ut som om jag har ÄL särskilt ofta, det var väldigt lite aktivitet i mina äggstockar tydligen. Så att få till ett syskon vet man inte om det går i dagsläget.
Det som kan sätta igång ÄL igen är om jag lyckas gå ner i vikt så nu bara måste jag. Jag ska boka ny tid om sex till åtta veckor och under tiden försöka stabilisera mitt ätande för han vill ta hormonprover men det blir bättre resultat om man inte håller på och hoppar mellan olika bantningsmetoder och så som jag ju ändå fick erkänna att jag håller på med just nu. Bland annat finns det tydligen vissa mediciner som används vid diabetes som också kan vara bra för att få igång ÄL. Jaja, får väl hem och berätta för maken ikväll att det kanske bara blir Iris.