• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Neeeej Lappis det som såg så lovande ut! Tag en timeout i kväll med maken och gör precis vad ni känner för!

Liten-låter inte roligt med alla sjukdomar men Mindre är förhoppningsvis lite skyddad när hon börjar dagis

• Fru E

BS-min tant har varit seg två månader, över 40 dagar, och tror att min ÄL strulade då så det var därför som tanten var så sen och allmänt förvirrad........Kan vara en tillfällighet med att tanten strular en månad så behöver inte betyda att det blir problem med att skaffa nr 2
    Har ni bestämt när ni ska börja försöka??

• Fru E

MSW-de julkort vi ska skicka i år är postade, julgodiset är gjort (äts inte upp i vår familj på hela julen ) men har ett par klappar kvar bla till min bror som jag inte har den minsta aning om vad han vill ha.....tips?

Idag är det julfest på makens jobb så gäller att ladda upp under dagen så man orkar och på lördag är det dags för nästa, puhh

• Fru E

muggles-hittade det perfekta pusslet med "cars" på till min brorson på Maxi

• Fru E

Nenne-strålande men har nog aldrig hört talas om en orangutang och catwoman

• Fru E

Fniss maken min är mästare på att förlägga saker överallt och sen springa som en tok och leta efter dem så han kommer för sent

• Fru E

Mrs B-jobbigt med Malte han kanske har känslig mage???? Hehe pannkakor utan kanter det var något nytt men blir de små nöjda så vad gör man inte

Vickan-har dim mormor råkat ut för ännu mer trubbel nu? Konstigt att de inte kan göra sitt jobb så de gamla blir bra igen. Min mormor fyller 95 nästa år och bor fortfarande hemma men min mobror bor i huset bredvid och kan passa till henne lite tillsammans med hemtjänsten. Hon blev änka när hon var 72 och har levt ensam sedan dess men än är det liv i henne även om hon är tröttare.

Lappis-trist att du missade julbordet men kanske "skönt" att tillbringa dagen hemma med där man slipper bry sig om att vara social och trevlig

Nenne-j-dra AF
    Fast måste man ha ont i brösten vid ÄL??? Tänkte även om man har det vissa månader?? I så fall har jag inte haft ÄL på över två månader om brösten ska göra ont varje månad

Koko-när har du BIM??

• Fru E

Hehe mäklaren kanske måste "sälja" sig själv eftersom de inte tjänar så bra nuförtiden

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!