• Frejis

Lös biljett till barnkarusellen!

Page - ett tips är att gå till din mammas bank och be dem att lämna ut utdrag från hennes konto. Jag minns inte hur många år de sparar detta (fem, tio eller fler). Sedan kan din mor jämföra dessa utdrag med hans kvitto och visa att ett visst belopp gått ut från hennes konto samma dag eller någon dag innan. Banken tar betalt för denna tjänst, men det kan vara värt.

Grr, blir oerhört arg på sådant eftersom jag råkat ut för en liknande kvittoman själv.

• Frejis

Page igen - motsvarar hans inkomster de påstådda utgifterna?

• Frejis

*Frejis leker advokat, men oj vad jag hatar sådana gubbar*

• Frejis

Aj då Page! Komplicerat

Håller tummar Vickan...

Kram till alla!

• Frejis

Jag har visst fått ÄL-utslag igår kväll men det började plötsligt kännas i äggstockarna på eftermiddag så att det inte gick att missa ÄL. Aj, vad ont det gjorde när äggen kläcktes. Får se om makens simmare hinner upp i tid eftersom aktiviteterna i sänghalmen & ÄL blev mycket vältajmade

Det innebär alltså att jag inte joinar Lappis i allt som har med ruvning och BIM att göra. Jättetrist, men jag får följa dig på avstånd.

Välkommen hit Flisa!

Cicci - håller tummarna! Hur mår V?

Viktualia - jättespännande, tror nog att det blir ett plus

EA - är du helt säker att det är mensen som är på väg? Mens som inte kommer innebär ofta plus på stickan.

• Frejis

Telis - skickar en stor kram till dig och hoppas att mensvärk innebär just en dum tant och inget annat.

Lappis - när är det dags för Oranguntang i kvadrat sprutan (ÄL-sprutan)?

Jag funderade ändå på att ställa in ev FET. Jag är säkert galen som tänker på sådana saker, men jag känner mig alltför trasig inombords för ev plus (som dessutom är medvetet självförvållade) och dessutom är min fokus väldigt mycket på jobb just nu. Det räcker gott och väl med den typen av stress just nu... sedan blir det kanske trillingar helt naturligt, men sannolikheten är ju mycket mindre.

Lappis igen - om du hade 8 äggblåsor och fick ut 9 ägg, innebär det då att det fanns 2 ägg i en äggblåsa? Känner igen det här med att två el tre folliklar försvinner, det hände ju mig vid förra ivf:en och jag kände mig så himla besviken. Men det är ju kvalitet som är det viktiga.

• Frejis

Gosnosen - koagulerat blod och infektion, vad jobbigt! Har läkaren förklarat varför du fått det? Känner tyvärr igen de råd som du först fick på CvL, att det låter normalt och du gör bäst i att vänta och se... *grrr... hur gjorde man den där röda djävulssmileyn nu?*
    Stor styrkekram till dig! Hoppas att du mår bättre snart.

• Frejis

Brudsommar - precis så är det. Ofattbart! *jag skulle nog ringa klinikschefen eller hans/hennes chef och undra vad de håller på med, en helt klar avvikelse i mina ögon* Nästan tur att jag känner att jag kan vänta med FET i några månader, annars blir man ju jättestressad.

• Frejis

Lappis - då vet jag när jag ska hålla tummarna för dig Jag tror dock och hoppas att det blir samma fina resultat vid ÄP och att äggisarna bara leker kurragömma

Jag har inga sådana superbra tabletter eller så känns de inte sådär superduper. Har haft både Orudis och Dexofen och Ardinex (kodein, ipren och ännu en preparat i samma piller), men är förmodligen så van vid preparaten att de inte alltid hjälper. Eller så är de helt enkelt för svaga.

• Frejis

Lappis - jag fick ut sex ägg, men han såg ju nio eller tio från början. Sedan var de "överblivna" folliklarna borta vid kontroll-UL och han såg sex st.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!