• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Koko-va skönt att det ser bra ut!! Nu kan du vara lite lugnare när ni har semester

• Fru E

Men även om det inte finns så mycket forskning kring det så skriver ju läkarna ut det vid IVF:er bla så det borde ju ha någon positiv effekt som man vill uppnå????

• Fru E

Lappis-guuuuuuud va spännande!! Hoppas att CvL kan ge dig lite råd och tar dig på allvar denna gången så du kan få kolla upp hur det står till om det är/har varit ett pyre i magen
    Det positiva i det hela är att ni verkar komma närmare och närmare för var gång så skulle det inte vara nåt denna gången (vilket det kan vara) så är chansen stor att ni lyckas nästa gång

Nenne-attans va taskigt av maken att tvinga upp dig tidigt när man kan sova lite till

• Fru E

Cissi-grattis till det fina UL:et den 9:e juni känns som ett bra datum att få barn

AM-härligt att lyxa till det lite på fredagar inför helgen. Vi är väldigt dåliga på att bada, har badkar men badar väääääldigt sällan

• Fru E

Tur jag jobbar hemifrån idag så jag kan följa hur det går för Lappis

• Fru E

Cissi-ja barn kommer ju när de vill bevisligen , min brorson kom 3 v för tidigt och hans lillasyster 2 1/2 månad!!

• Fru E

Vi har ett vanligt standardbadkar så det blir lite trångt om man ska bada två men det går med lite vilja
    Vår dusch är inte den största heller (förra ägarna som satte in den) så man får inte ha alltför häftiga aktiviteter där inne utan måste hålla koll på armar och ben

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!