• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Kangu-jag kan tycka det ar ganska skont att inte bo mitt i en storstad utan kunna vlja om jag vill ga pa landet eller aka in till storstaden och trangas

• Fru E

Kangu-visst ar det sa att man vanjer sig.....
    Forsoker att inte hoja forvantningarna denna manaden utan vara lite nonchalant och saga att blir det sa blir det

Vickan-ohhhhh det later valdigt lovande!!!!! Kommer tanten pang bom nar hon val kommer?

• Fru E

Ore-tack for lanken, nu kom jag pa vad den mattilverkaren heter som jag forsokt komma ihag nagra veckor nu

Som sagt jag hoppas inget egentligen pa vattnet da det inte blivit nagot plus de andra manaderna

• Fru E

Ja GRATTIS på födelsedagen Frejis & Muggles!

• Fru E

Lappis-va skönt att du är taggad för att försöka igen
    Är lite avundsjuk på er induktionshäll men vi kommer att byta när den gamla går sönder

• Fru E

*vinkar till Tinga*

Klart du ska unna dig en helt ny outfit nu när ni har det lite lättare

• Fru E

Välkommen tillbaka Oms, skönt med lite värme en annan fryser konstant vilket är lite jobbigt ibland

• Fru E

Liten-usch va trist med uppsägningar vi har klarat oss än så länge och sitter relativt säkert känns det som...

• Fru E

Ingen som har förslag på vad man kan hitta på när vi har 1-årig bröllopsdag nu i början av februari????
    Vi hade nog inte tänkt planera ihjäl oss men hade varit roligt att göra något litet i alla fall

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!