• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Har nog inget favoritrecept utan vill prova nåt nytt men paj är alltid gott

• Fru E

Pastasås är alltid lätt att göra, omelett, ugnspannkaka med valfri fyllning, woka

• Fru E

*muttrar*
    vill med handla på barnklädesrea...

• Fru E

Kängu-blev du gravid på ett enda oskyddat????? Då får du allt sälla dig till skaran av frögurkor

• Fru E

Tellis-ditt pastarecept med kyckling lät jättegott! Får nog ta och kopiera alla bra recept imorgon och klistra in
    Min passion är mer bakning än matlagning och just nu lutar det åt tårtor

Är också sugen på att ut och resa men maken och jag är jätte dåliga på att komma iväg tyvärr...

• Fru E

Vänner-skickar över lite god tårta till dig så du tillfrisknar fortare!

• Fru E

God Morgon!

Ingen som är vaken så här dags?????

Kom inte i säng förrän tolv igår och sne upp vid halv sju, *gäääääsp* men alla dekorationer till tårtan och själva tårtan är klara nu i alla fall .
    Var en sväng till Helsingborg med med tjejkompisarna för att fynda lite billiga kläder/väskor hos en av tjejernas styvmor så var inte hemma förrän 10 igen....

Vickan-det här är hur spännande som helst attans att jag har kalas på lördag som kommer att ta upp min tid men får nog övertala maken att ta med sitt internet till jobbdatorn så kan man surfa när man vill.

Nenne-hoho var är du?????? Är det inte dags för BIM snart??

Annars inga spännande symptom men är ca en vecka kvar till BIM med.......

• Fru E

Lappis-nu får ju det svaga strecket snart ge sig och visa negativt så ni kan starta om!!! Vi är säkerligen många som skulle vilka ta över de dubbla strecken *fniss* . Hoppas innerligen att du slipper åka till Uppsala igen

AM-synd med huset

Vi kanske får prata lite mer om pålridning och liknande för att locka fram Nenne

Vänner-skönt att du mår liiittte bättre i alla fall

• Fru E

Jo det stämmer nu när du säger det Liten

Liten med Mindre skrev 2009-01-23 10:10:14 följande:

Skulle inte Nenne konsulta på gamla jobbet och äntligen få jobba med något?
  • Fru E

MSW-knasigt med blöjorna!!!!

BS-klart man kan pimpla vin redan nu

Lappis-så då blir det upp till Uppsala igen?

Tellis-ja vad sa Nenne om tanten

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!