• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Mrs B-jag tyckte den var helt ok men man skulle nog haft en guide som berättade lite om alla sakerna och historierna bakom. Vi gick och tittade själva och läste i programbladet för det gick inte att få en guide till fredageftermiddag på den tiden som vi gick.

*Fniss*
    Jag anländer till Maries butik vid 18.30 i en blå subaru impreza

• Fru E

Ähhh länken blev konstig men en Philips HR 2074 iaf....i stålsilver med mellangrå

• Fru E

Jobbar alla flitigt idag eftersom det är måndag, eller????

• Fru E

BS-vad händer om ni plockar bort vissa leksaker så att Iris hinner "glömma" dem och de blir som nya igen??

• Fru E

Dagens i-landsproblem är om maken ska lämna sitt sista prov imorgon på morgonen eller torsdag morgon
    Är på dag 18 idag och nyttjade den trevliga ridaktiviteten senast igår..........så ÄL borde vara över

• Fru E

Ore-mitt i prick

Ore skrev 2009-01-19 14:39:53 följande:
    Aaaah, jobbigt att vara utan toalett... Är det på jobbet? I så fall vore det en alldeles utmärkt anledning att låta personalen gå hem tidigt, anser jag... (Själv skulle jag flexat ut fortare än kvickt)
  • Fru E

Så nu var en blender från Philips beställd från netonnet, lyckades pressa ner priset med 200 kr på att inte beställa från tretti.se utan från netonnet. Konstigt att det kan skilja så mycket på exakt samma vara egentligen....

• Fru E

*Fniss*
    Giraffen och applet BS

Cicci-va bra att du kunde fa ett VUL sa snabbt och att de tog dig pa allvar

• Fru E

Vickan-spannande
    Sitter just nu och avnjuter en kopp te av det magiska vattnet
    Hur coolt hade det inte varit om det blivit ett plus denna manaden med vattnet

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!