Lös biljett till barnkarusellen!
Vickan-några konstiga symptom
Gäller att passa på att dricka drinkar med gott samvete även om man sagt det i några månader nu *fniss*
Vickan-några konstiga symptom
Gäller att passa på att dricka drinkar med gott samvete även om man sagt det i några månader nu *fniss*
*skratt*
inga "vanliga" heller?
mugglan-rumpfluss, aldrig hört talas om
Lappis-kan förstå att det hade varit skönare att "bli av" med det så att kroppen kan starta om igen
Första vattenleveransen av det magiska vattnet kommer på måndag enligt kollegan, återstår att se vilken effekt det ger . Är på dag 18 på måndag så vet inte om det är för sent för vattnet att verka då
muggles-ska söka på dem på Spotify och se om de får ok
Lappis-ja blodprov borde du kunna ta varsom så du slipper åka ändå till Uppsala igen. Hoppas att blodprovet säger lite mer om kroppens spratt
Om vi ska diskuter något mer än barn så vill jag gärna ha tips på vad man kan köpa till min pappas "flickvän" (säger man så??) när hon fyller 50 år????? Vi har känt henne sen i somras men vet inte riktigt vad hon gillar direkt än så länge....
AM-ja det kanske vi skulle kunna göra, vin vet jag att hon gärna dricker, spa har vi i närheten där pappa bor. Får höra lite med brodern vad han tycker med och vad de olika sakerna kostar
Mrs B-hoppas att det vänder snart för er!
*Fniss* Max verkar veta hur han ska göra för att få sin vilja fram
muggles-du får hänga här lite och tjattra jag är helt omotiverad att jobba mer nu när det snart är helg!!!
Ore- ja så skulle man kunna göra , kruxet är att det fyller år nästan samma dag och firas samma dag men är egentligen inget problem...
Kan förstå att du inte vill ge hur mycket som helst för en fläkt...