Lös biljett till barnkarusellen!
*Fniss*
Har har du en till som ar jaaaaatttteeee velig med precis allting
Vill han ata sunkig sallad sa far han sa garna gora det, inte mitt "problem"
*Fniss*
Har har du en till som ar jaaaaatttteeee velig med precis allting
Vill han ata sunkig sallad sa far han sa garna gora det, inte mitt "problem"
*vinkar till Koko*
Valkommen tillbaka
Den anda maten som inte var god var nagra spett vi kopte pa gatan i Thailand, annars var den gudomlig!! Konstigt den kan variera sa men var det i ett turistomrade som ni var? Tankte om de anpassat maten dar pa nagot satt sa den inte smakade "akta". Eller kanske smaklokarna andrats av graviditeten helt enkelt
Vi forsoker laga lite thailandskr har hemma lite da och da for att halla kunskaperna om matlagningen uppe. Gick en matkurs pa Koh Lanta nar vi var dar, jatteroligt
Tellis-ja jag ska nog tejpa en lapp pa dorren redan ikvall
Sweet-nar ar det du borjar pa jobbet?
Far nog ta och skriva upp alla era vintipser snart ar sjalv ganska dalig pa viner.....
Tellis-vad ar det for rontgen? Sjalvklart far du mina tummar
Vickan-ska ni vara klara till september med renoveringarna??
Dags for sangen har!
Liten-om jag aven la mobilen i kylen med maten skulle han bergis glomma mobilen med har satt upp en lapp pa dorren nu
Mrs B-GRATTIS!!! Jag har vant mig vid att inte fa blommor eller frukost pa sangen eftersom vi fyller ar pa samma dag men lite grattis firande vill man ju ha
Piggelin-vilken oserios maklare, bra att ni bytt sa ni kan fa lagenheten sald. Verkar som om folk koper lite mer nu nar rantorna gatt ner
Tellis-skont att du slipper operation i alla fall och kan bli battre med traning
Fru L-funderade pa vart du tog vagen skont att ni blir utredda nu ordentligt. Kanske ar vart att ta ett par dagars semester for att lamna simmarprov maken skulle lamna tva stycken och har sa gjort sa nu vantar vi pa svaren. Funderar pa att ringa gyn och be honom jaga dem lite sa vi kan fa svar innan nasta cykel kommer till dag 5. For ar det fel (hoppas inte!!!) pa makens simmare sa ar det onodigt att jag ater pergo....
Ego-japp da kan ni nog sluta halla tummarna for mig fick spottings idag som vanligt sa tanten lar komma om ett par dar. Ska sura ett par dar nar hon kommer och sen vara glad igen. Kanns lite tungt att inte veta varfor det inte tar men 8 forsok ar ju samtidigt inte onormalt sa det ar val bara att vanta om det inte ar nagot fel pa oss. Far se vad gyn sager nar jag atit kurerna med pergo klart och det inte blivit nat, har en manad kvar med dem.......
Kangu-du kan inte kopa ett sant balte mot foglossning som ska hjalpa???
Hmmm.....fick reda pa idag att ytterligare en arbetskamrat ar gravid, hemskt vad alla ynglar a sig forutom vi
Lappis-vad kostar akun??? Och ar det till nagon speciell inriktning man ska ga,alltsa kinesisk eller sa?