Lös biljett till barnkarusellen!
Men att vara pa jobbet redan kl 04 ar val lite foooor seriost Koko
Nenne-kan det va progesteronet som skjutar upp karringen???? Min karring har i alla fall vett att komma i tid nu
Men att vara pa jobbet redan kl 04 ar val lite foooor seriost Koko
Nenne-kan det va progesteronet som skjutar upp karringen???? Min karring har i alla fall vett att komma i tid nu
*mutter mutter*
vill ju med bruncha med er
Kangu-man laser det man vill lasa
Vad ar det egentligen for "frisyrer" ni avhandlar
*haller tummarna for Nennes tempkurva!!*
Dags for nattning, see you tomorrow
Angaende avlarmning sa har jaag aldrig larmat av pa 4 ar sa jag vet inte hur man gor ven om jag har en kod nagonstans sa hoppas jag slipper larma av......
BS-rosenrot ar bra till AL med
Nenne-sa tempem lag kvar idag
Ego:jobbar hemma idag och slapade med mig datorn hem igar men tror ni inte jag glomde stromsladden sa efter en halvtimme dog datorn sa nu kommer jag bara at mailen fran makens barbara. Kan gora en del annat men kommer inte at allt material eftersom makens dator inte vill logga in med min citrixdosa vilket ar irriterande......ska ju dessutom lamna blodprov imorgon antagligen sa tankte sitta pa en gastarbetsplats da sa jag slipper fara och flanga men de var alla upptagna och jag har anda ingen strom i datorn....pust
Sen forstar jag inte varfor tanten ska behaga komma efter midnatt nar man sa passande sover och inte kan somna om nar varken kommer, annu mer grrr men dag 28 idag sa ar ju ratt sa bra punktlighet
*vinkar till Frejis*
Maken och jag har borjat att ga till/fran stationen har, ca 25 min rask promenad enkel vag, varje dag. Sa har man en del av traningen gjord redan nar man kommer hem
Har faktiskt borjat tycka om spinning nu sa innan att jag aldrig skulle borja med det eftersom det var saaa trakigt
Maken kombinerar promenaderna med gym och springning och jag med pass.
Mrs B-usch maginfluensa igen, varst vad det verkar harja dar
Sjalv kanns det som jag har bomull i huvudet och ar allmant risig men det passar bra med tant da, kan bara bli battre liksom
Nenne- dag 37 ohhhhh haller alla tummar och tar jag har (kanske hittar nagra extra bland alla filtar och klader)
Varken jag eller maken vager oss utan gar efter att kladern sitter bra och man trivs med sig sjalv
muggles-*fniss* aven om jag tranar sa klagar jag for maken