• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Fragan ar bara om de har svart att hitta ratt

Blivande fru L skrev 2009-01-29 20:37:24 följande:
    [citat]
    EA - Jag tog prover i början av cykeln, dag 6. Ska också ta prover dag 20 och 22. Det skiljer säkert lite från ställe till ställe vad man tar för rutinprover. Är i alla fall glad att höra att din makes simmare är kompetenta!

• Fru E

Blivande-ingen aning kanske ar det sa att det racker for min del med provet pa dag 21 i det har skedet.....vardena tydde kanske pa att AL och aggen funkade som de skulle och darfor var det "onodigt" att ga vidare. Forsoker intala mig sjalv det iaf
    Du far hem och grava i kurslitteraturen lite

Ja hur svart kan det vara att simma rakt fram!!

• Fru E

Izzie-ja jag tankte hora med en kvinnoklinik i stan dar jag jobbar (hittade inte dem pa natet men har sett dem dar iaf) och se vad de rekommenderar.

Na bisolvon har jag faktiskt inte testat, nar var det nu man skulle dricka det?? For visst ar det de brustabletterna....

• Fru E

BS-borja at rosenrot eller bidrottninggele (finns nu aven i schampo, undra om det har samma verkan )

Blivande-du ar sa klok sa, precis vad jag behovde hora! Ar alltid sa velig och tjatig om sant har, vill ha kontroll oh paverka allt

• Fru E

Da far jag leta upp bisolvon imorgon vilken dos ar det som galler?? Halsokost/apotek eller vanlig affar??
    kanske Berocc jag tanker pa i brusform i reklamen pa tv......

• Fru E

Napp nu ska jag sluta trycka i mig godis och borsta tanderna istallet passar pa att synda nar jag inte frestar maken. Nar tanten ar borta blir det minskning pa syndningen igen

• Fru E

At inte Cicci nastan allt?

Tror att Apiforcen kan stalla till det med men prova du BS nu nar du inte har AL alls sa har du inget att "forlora"

• Fru E

Bisolvon borde ju inte kunna stalla till cykln iaf

• Fru E

Dags att ga och knoppa om jag ska orka upp imorgon och ga till stationen med maken. Fast blir nog snarare maken som far svart att ga upp eftersom han annu inte ar hemma

• Fru E

Nenne-skickar en stor *grooouummph*

September-jag åt rosenrot i två månader och första månaden kände jag av ÄL riktigt men sen andra månaden så kände jag inte så mycket och det var då cykeln blev över 40 dagar. Vet iofs inte om det var pga rosenroten eller om det var så att det var ett ägg som ville fästa i början men sen kom på andra tankar och drygade ut cykeln sakta. Hade en hel del symptom den månaden men skyllde allt på rosenroten så vågar inte testa fler gånger ifall cykeln skulle balla ur igen. Märkte inte av att jag blev så mycket piggare heller faktiskt.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!