• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru FruLLan

hejsan tjejer
    Faaaaaaaaan varför hinner jag aldrig vara här så pass mycket som jag vill
    irriterande.

och nu är jag sååå trött så jag knappt orkar.

Försöker dock hinna läsa lite ibland så att jag håller koll men hinenr inte komma till skott och skriva.

BS: vad tråkiga besked hos gyn, men jag uppfattade trots allt att det kan bli syskon eller hur? Viktnedgången har vel aldrig varit mer motiverad! Håller tummarna!

Cicci: vad skönt att det var svamt och inte slemproppsavgång.!!! Faaan hade jag vetat att du var hemma med viren idag hade jag kommit och våldgästat dig! Det är alldeles för länge sen nu! Vad är det för fel på viren? Överdosering av korv ? skojar bara .. förlåt...

Liten: har uppfattat att det är strul på jobbet, liger du i riskzonen eller? Håller tummarna.

Hmmm vad var det mer jag skulle kommentera...

Just det vickan 30 dagar... ingen tant... misstänkt????!!!

Hmmm
    annars är det dagis kaos och dagis ångest här. är helt uppgivebn och orkar inte ens skriva omn det
    sen bar jag för tungt i helgen och har såååå jävla ont nu så fort jag rör mig. Så jääävla klantigt och korkat.
    MEN trots detta tänker jag hoppa i morgon...
    korkat
    ja
    men det blir sista hoppningen på lääänge och jag VILL så gärna.
    Inser dock att jag måste sluta rida snart för jag har sån foglossning...

urs vad mycket depp jag kom med.
    Bäst jag går och äter lite morotskaka i soffan istället. Hade tänkt gå upp mer än 10 kilo den här graviditeten. Måste jobba lite
    men eftersom jag är hungrig jämt så ska det nog gå

puss
    jag saknar er!!!!

• viktualia

FruLlan - japp vi har gjort ett seriöst försök och hittills ser det ut som det lyckas... testar gör jag på lördag morgon för alla nyfiknisar!!

Jobbigt med dagiskaos - *kramar om länge*
    Blowing Kisses

• BrudSommar2006

Aha, Vickan vet mer om BT än vi andra, vilken tur att vi nu fått rätt tips! Antar att jag måste ha den där event-grejen jag också då utan att veta om det!

FruLlan, vilket elände med fortsatt dagis-kaos, jag lider verkligen med er, vi hade ju tur men jag har förstått att här i Täby går det i princip bara att skola in 1:a augusti för det är så ont om platser.

• BrudSommar2006

AM, jag är allergisk mot vissa pencillinsorter och vissa värkmediciner och jag har frågat om man inte kan testa vad det egentligen är jag inte tål men det kan man visst inte, det finns alldeles för många sorter. Hoppas att det går bättre för dig som bara vill ha svar på ett sorts bedövningsmedel.

• BrudSommar2006

Frejis, aha, så det var så du visste att det troligen var dags för ÄL! Du har spanat flera dagar innan!

Jag har faktiskt tänkt på det där med testerna i förhållande till om man vill ha en kille eller en tjej, att för att få en tjej ska man ha sex ett par dagar innan ÄL och låta spermierna ligga och vänta medan med en kille ska man pricka ÄL precis. Då har ju teorin varit att när det blir utslag på stickan vänta ett dygn eller två och sedan slå till för att få en kille men nu verkar det inte så tillförlitligt. Ja, inte för att jag verkligen tänkt göra så i alla fall, det här är bara en av alla onödiga funderingar jag gått och dragit på!!!

• BrudSommar2006

Liten, godis och pizza, åååååhhhh.

Vickan, hoppas verkligen att det blir ett plus och att det stannar kvar den här gången.

• BrudSommar2006

Vad blir det för BF då, slutet av september/början av oktober?

• viktualia
    BrudSommar2006 skrev 2009-01-21 21:07:09 följande:
    Aha, Vickan vet mer om BT än vi andra, vilken tur att vi nu fått rätt tips! Antar att jag måste ha den där event-grejen jag också då utan att veta om det!
    jag antar att du menade FB och jopp... här har ni en fullboldsinternetnörd.. vad ska man annars göra när man bor i en liten håla som den här?!?! *fnissar*
  • Fru E

BS-frågan är om man "vågar" att inte ha sex mer än två dagar innan ÄL och sen inte mer......känns som om man kan missa chansen om man ska gå på de teorierna on kille/tjej. *Fniss* eller jag tänker så nu när man försökt ett tag!

• viktualia
    BrudSommar2006 skrev 2009-01-21 21:13:13 följande:
    Vad blir det för BF då, slutet av september/början av oktober?
    japp. enligt sådana där nätbaserade uträkningsmojjänger blir det runt sista september.
Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!