Lös biljett till barnkarusellen!
Nä men nu kom det ju två gånger....
Nä men nu kom det ju två gånger....
Gosnosen-vi är bara snart 28 så än har vi några år på oss *fniss*. Jag tror egentligen inte heller att det är något allvarligt fel på oss men ändå skönt att få reda på det som går att ta reda på relativt enkel, dvs ÄL och simmare och blodprover. Min gyn känns väldigt bra och trygg så får se vad han hittar på näst
Mrs B-ja men det kan alltid pigga upp
Lappis-ja vi har ju inte försökt "mer än" 8 månader men jag är en väldigt otålig person *fniss*
BS-dag 1 är första dagen med rött, dvs när tanten kommer på allvar inte första dagen med spottings efter vad jag har hört....klart det inte är kört för er än!! Finns många chanser än och vi stöttar dig
Bönor kan du köpa på burk så du behöver inte koka egna, vi köper alltid på burk. Smidigare kan det inte bli. Pesto borde du kunna köpa färdig med annars är det bara att slänga ner alla ingredienser i en mixer och trycka på start
Ore-väldigt bra dag att BIM:a på
Liten-bra tips det där med att göra saker under tiden och inte göra verkstan till enda målet i livet försöker anamma det mer och mer och blir bättre på det även om det tar tid
MSW, muggles-maken min som med har problem med ryggen fick av sin massör rådet att massera skinkorna eftersom det skulle sitta någon nerv där som kunde påverka ryggontet. Så nu står det rumpmassage på schemat vid ryggont
MSW-jo han sa nåt om ischias nerven så det kan nog stämma, tyckte det var lite roligt bara att ge rådet rumpmassage så lättroad är jag
Lyckades fynda ett par snygga jeans på rean för 150 kr, inte fy skam det. De var lite långa men det kan man ju sy upp och svanken var lite stor men ett skärp på det så är de kanon tror jag. Måaste gå in dem först innan jag kan godkänna dem
Tellis-ha så roligt i fjällen men ta det försiktigt med ryggen!
Men vad betyder det att det ökat??? Har inte allt kommit ut då som det ska? Vad ville CvL att du skulle göra nu?
Många frågor blev det....