Lös biljett till barnkarusellen!
Liten-lin/ul töjer sig!
Jag fick snarare gå upp en storlek konstigt nog, den vanliga fick jag inte ens upp över halva låren konstigt nog. Nu har jag jeansstorlekar allt från 26 till 36, förvirrande minst sagt
Liten-lin/ul töjer sig!
Jag fick snarare gå upp en storlek konstigt nog, den vanliga fick jag inte ens upp över halva låren konstigt nog. Nu har jag jeansstorlekar allt från 26 till 36, förvirrande minst sagt
Muggles-lustigt med Moa att hon reagerade så men det kan inte vara för att det är en sån stor förändring för henne att det tar tid innan hon känner sig "trygg" i den nya miljön med nya personer och allt??
Liten-jag tyckte det var skönt att skippa stickorna när jag väl visste att jag hade ÄL normalt. Kör man på som vanligt så är ju chabserna lika stora som med stickor
Liten-jag har med vatmark i over en vecka och har svart att halla mig ifran maken men vi kor varje dag fran dag 10 ca och fram till 18 och sen varannan eller nat s slipper man testa och nojja sig nu nar jag vet att AL fungerar som den ska
Muggles-men det var ju bra besked fran maken
Frejis-missade att ringa gyn idag men gor det imorgon, tanten ar inte har pa riktigt an sa blir antingen prov pa fredag eller mandag. Borde ju bara vara att glida in och ta det
Jag vill GARNA bruncha.....men ar liiiiiiiiiiiiiiiite langt till Stockholm for mig......
Tryckte nyss i mig lite choklad vilket kanske inte var sa bra men GOTT passar pa nar maken inte ar hemma
Kangu-vischan????? 10 000 invanare!!!!!!!! Jag ar uppvuxen i en by med 500 invanare DET kallar jag vischan
*fniss*
da har jag alltid bott pa vischan men trivs somm fisken i vattnet. Vill ha narhet till naturen samtidigt som jag vill kunna ta mig in till stan med taget relativt snabbt
Koko-jo det ar klart, vi kunde ju sova och gora vad vi ville