Lös biljett till barnkarusellen!
Nenne-om progget gjort underverk med dig sa ska jag banka pa min gyn lite sa jag kan fa lite med ar det crinone man ska ha eller?
Nenne-om progget gjort underverk med dig sa ska jag banka pa min gyn lite sa jag kan fa lite med ar det crinone man ska ha eller?
Hur lange sitter progget i???? Tankte om det ar det som fordrojer karringen?
Ahh men da ska jag iaf stalla fragan nar gyn forhoppningsvis ringer idag angaende provet
Nenne-var inte borta for lange da far jag inget gjort idag
Min kollega sa en klok sak nar jag fick mirakelvattnet att hoppet ar det sista som overger en aven om det kan minska i styrka
*Lockar tanten at mitt hall annu mer sa hon inte hittar Nenne*
Funkar chokladspar tror ni?? Eller vill hon ha nagot annat?
Mrs B-tva st?????? Tur jag inte jobbar i stan idag.......min kollegas man jobbar pa ena banken
Hmmm....nar ar Goteborgsvarvet???
Jag kanske skulle passa pa att aka upp da med...
Hmmmm hur ar det att boka hotell under loppet???? Eller man kan kanske aka over dan med iofs vet inte heller om man maste boka tagbiljett lang tid innan pga loppet....
mugglan-har hemma ar det precis tvartom jg som har koll och maken som nastan far kora ut mig sa jag inte mastrar
Fast jag vagar nog inte boka hotell forran vi bokat traddejten.......kanske skulle dra med maken med sa far han roa sig sjalv nar vi traffas
Hmm....tror ni gyn ringer upp nar man pratat in meddelande pa svararen eller ska jag ringa igen pa telefontiden?? Kanns tjatigt att ringa igen men dag 2 ar imorgon, iofs ringde han efter kl 5 forra gangen...