• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

BS-kan tänka mig att det är skönt att ha lite barnfri tid ibland

Har fått gosa med brorsbarnen nu i helgen vilket värmer, fick även med oss hem 2 kartonger med barnkläder och en babysitter

• Fru E

Izzie-nöjd är man väl nästan aldrig med sig själv men en liten bit på vägen kommer man kanske när man gått ner 15 kg som du gjort . Tycker det är bra att alltid ha ett mål att sträva efter så kämpar man lite extra.

Jag har inte testat med ÄL-stickor nu denna månaden, tycker de stressar mer än de ger nu när jag ändå vet att jag har ÄL med Pergon. Från dag 9-10 och fram till dag 17 utövade vi pålridning var dag så ÄL lär vi ha pricket och lite till men det verkar ju inte hjälpa vilket som......var en pytteliten brun strimma i morse men knappt synlig men tanten kommer nog som ett brev på posten i slutet av veckan.

• Fru E

Har alla sovmorgon idag

Hade inte varit dumt att ligga kvar i sängen imorse och sova lite till men har man ett tåg att passa så har man......

• Fru E

Ingen som har ett bra tips på present till en liten tjej som fyller ett år??? Hon har en storebror som är 3 så en del grejor finns redan i familjen och de vill inte ha några "onödiga" grejor, de är väldigt sparsamma och svåra att köpa presenter till. Måste försöka få tag i det under dagen dessutom eftersom hon fyller år imorgon och jag hade tänkt posta det idag.
    Jobbig, jag näeeeee

• Fru E

Lappis-vilka otroligt fina bilder! Roligt att få dem med i en tidning med

Vänner-de kan vara roliga ibland de små liven *fniss*

Cicci-krya på dig!

• Fru E

Ore-det basta ar val att ladda upp dagarna innan utslaget pa AL-stickan kommer men de tva dagarna som bojjen kommer kan racka med

Frejis-en olamplig tid att fa ett plus ar en jattebra tid

Ore-kan man kanske byta ut rakorna mot kyckling eller sa tro? Maken ater inte rakor och jag tal det inte.....

Lappis-oki da kommer narmare besked imorgon om dina varden

Kangu-har ni sett bilder pa natet pa bada?? Ni kan inte aka dit sjalva och spana utanfor om de ligger sa man kan se in forstas.....

• Fru E

Hmmm...maste komma pa ett bra satt sa att maken inte hela tiden glommer sin matlada. Inget roligt att gora en sallad och sen star den i kylen och forstors. Kanske skulle stalla larmet pa hans mobil precis innan han ska kliva utanfor dorren

• Fru E

Presenten till 1-aringen blev en cool retro klanning med sma tuffa fickor och monster pa

• Fru E

Kangu-oki ja bra om ni kan fa kika pa den andra med sa ni kanner att ni far den som ar mest ratt for er

Jo en lapp funkar ratt sa bra men kommer inte alltid ihag att skriva den och sen kan jag tycka att det inte ar sa svart att sjalv komma ihag att packa ner maten innan man aker ivag pa morgonen. Men maken far helt enkelt ata "sunkig" sallad om han vill det

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!