Lös biljett till barnkarusellen!
Mrs B-loggar ut nu och åker till Marie, ring en signal på telefonen eller ta en promenad ner till Marie
Mrs B-loggar ut nu och åker till Marie, ring en signal på telefonen eller ta en promenad ner till Marie
Har var det lugnt ikvall.....
Kom nyss hem fran en trevlig fika med Mrs B med barn och sedan man och svarmor . Hoppas jag inte stannade "for lange" Mrs B men tiden gick verkligen fort , kom vid halv fem och akte vid sju. Kul att fa ett ansikte pa fler personer i traden.
Nu har allt inhandlats till kompisens doptarta och pappas tarta i helgen sa det ar bara att tuta och kora
Vickan-iiiihhhhhhh tank om det blir ett plus
BS-den manaden jag tror att AL inte kom sa var cykeln langre an vanligt och tanten segade igang....
Frejis-gor ny ett nytt forsok denna manaden eller vantar ni??
Mrs B-tack sjalv!!!!! Hade enormt trevligt med allt prat och hade kunnat prata lange till fniss.
Har ni vagarna forbi har sa ar det bara att kika in
Gick bra att kora ner och har hamtat makens blender med
BS-oki min cykel blev faktiskt lite battre forra manaden med Pergon eftersom tanten kom mer direkt nar hon val kom.....Men kan inte din kortisonspruta paverka det hela med???
Be annars att fa prova Pergo
Mrs B-det var minusgrader nar jag korde och i det var lite halt pa de mindre vagarna men battre pa de storre. Korde forsiktigt anda
Vickan-vi far boka in en langvaga traff
vilket pladder det har varit på förmiddagen många sidor att läsa ikapp!
Ore-jag testade alltid med ÄL-stickorna på morgonen för då slapp man fundera på hjur länge sen det var man gick på toaletten. Testade från dag 10 och fram till ÄL kom, tog stickorna slut så köpte jag ett paket till bra att ha till nästa månad om inte annat.
AM-tyckte den första tapeten var finast =)
Cicci-skönt att det inte var något "värre" än svamp även om det inte är så roligt att ha......
Ikväll är det tårtbakning som står på agendan = roligt!
Frejis-konstigt att man inte kan ringa sjukhuset tis-ons, verkar inte vara så serviceminded men skönt att du är "avslappnad"