• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Konstigt att den inte finns på hemsidan, där står ju en länk och allt som man ska följa till fläkten....

• Fru E

Lappis-ja det lutar åt att det blir någon upplevelse av något slag då de inte bor tillsammans än så länge

• Fru E

Mrs B-men äggmackor är gott du får kräva att maken lagar en god middag till er ikväll när barnen somnat!

• Fru E

Ha en bra eftermiddag/kväll tjejer!

Nu loggar jag ut och går med mina kollegor till en känd och välbesökt utställning i orten där jag jobbar

• Fru E

Hej hopp!

Lappis-nej men inte annu mer blodningar

MSW-du far ta det lugnt och kurera dig riktigt!

Vickan-haller tummarna infor BIM

Nenne-spannande och se om progget funkar! Jag ar lite sugen pa att testa till nasta cykel (har gatt in i en negativ spiral och tar ut i forskott att det inte fungerar denna manaden) men vet inte om jag kan fa ok fran gyn......

Nyss hemkommen fran en riktig tjejlordag
    Vi var pa Hoganas outlet med porslin&glas&mm, Klippans yllefabrik (saljer bla ut andrahands sorterting av yllefiltar mm) och en del loppisar som fanns langs vagen. Kom hem med nya dricksglas fran Ittala och lite smatt och gott till vart Hoganasporslin och 2 yllefiltar mjuka och goa. Nojd med dagen .
    Sen blev den annu battre nar en av tjejkompisarna berattade att de skulle gifta sig den 1:e augusti i ar!! Det trodde jag inte eftersom hennes sambo alltid har motsatt sig att gifta sig sa det var lite extra roligt. Troligtvis kommer en till i tjejganget att gifta sig i ar men hon kniper som en mussla om planerna och datumen vilket ar lite synd eftersom vi umgas sa tajt men de far valja sjalva hur de vill gora.

Har blir det en lugn hemmakvall med maken tror jag

Kram till alla som vill ha och behover

• Fru E

Grodan-kan verkligen rekommendera Klippans yllefabrik om ni har vagarna forbi, jattesnygga filtar bade till barn och vanliga till valdigt bra priser

Kangu-vi kopta vart radhus for mindre an 300 000

Mrs B-du ska inte vara med pa Maries tarttraff nu pa tisdag????

Lappis-haller tummarna for att det ar din tant, nog forsta gangen jag gor det *fniss*
    Jag har med borjat tanka over det dar med att fraga om skaffa barn, kan vara valdigt kansligt vilket man sjalv vet om nu nar man ar dar. Folk tror ju bara att det ar att "skaffa" barn sa kommentarerna svider ibland...

Frugan-vi har en Moccamaster och ar jattenojda!!!!!! Snygg ar den ocksa vilket ar ett plus. Bakar du cupcakes??

Na nu kallar tvatten!

• Fru E

Kangu-vi bor en bit utanfor Lund , vi gjorde ett riktigt kap med huset 115 kvadrat med plats for tva barn om man sa vill (ska bara fa till 1:an forst ). Nara till tagen och storstaderna och landet med kossorna

Hmm.....kok......vi gjorde en uppfraschning av koket nar vi flyttade in, sprutmalade alla luckor, bytte bankskiva, diskho oh blandare. Har kvar de gamla stommarna. Blev kanon for en liten summa pengar, hade inte lust/rad att lagga tiotusentals kronor pa ett helt nytt kok.
    Mitt rad, glom inte uttag till alla maskiner!!

Nagon som har tips om en bra blender?? Helst i rostfritt......har noll koll pa vilka funktioner den bor ha for att vara bra....tretti.se hade en fran Bosch som sag helt ok ut....

• Fru E

Hade med kunat tanka mig att ha en espressomaskin av nagot slag sa man kan gora riktig latte/espresso men vet inte riktigt om jag vill ha tva kaffemaskiner staende framme.....hmm.....

• Fru E

kostar maskinen med portionsforpackningar mer an en vanlig och hur mycket far man ge for portionsforpackningar jamfort med espressokaffe???

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!