• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Hej Sweetan kul att motet med chefen gick bra och att hon tog det relativt bra. Aldrig latt att fa ur sig "hemligheter" till chefen men nagon gang maste det komma ut.

Fru L-hemskt vad tanten hittar alla nu har hon skaffat karta och kompass???????

Ore-jag tankte sa med innan att en decemberbebis vill vi inte ha men nu tanker jag INTE lata det paverka for nu vill vi ha en bebis!!!!

Ego:nu nar jag ar vet att min AL funkar som den ska sa har jag sjalvklart borjat nojja over om det kan vara fel pa makens simmare vet att det ar dumt att tanka sa men klart men funderar. Ska ju ta sista simmarprovet i borjan av nasta vecka sa far reda pa det forhoppningsvis innan nasta cykel om de lagger pa en rem....

• Fru E

Kangu-men hur stort bor ni nu?
    Tror det ar ratt sa vanligt att ga igenom lite olika faser av lycka nar man ar gravid, kanske darfor man ar gravid i nio manader sa man hinner vanja sig

• Fru E

gar den att dela av pa nagot satt sa att ni far fler rum??

• Fru E

Kul att jag lyckades lite i alla fall
    En stor godispase brukar med hjalpa bra!
    Tankte kopa det pa hemvagen med men samvetet sa ifran

Man kan ju satta upp nagon skjutdorr eller en vagg av glasblock eller nat sa man skarmar av en liten horna kanske.....

• Fru E

Ja att behova boka med excel pa fritiden med, brrrrrr

Hej Vanner

• Fru E

Kängu-allt löser sig ska du se man klarar av mer än man tror

Frugan-kan verkligen förstå att det är tungt att jobba som BM ibland när man själv försöker . Jag tycker det är tungt ibland att se den fina magen på två av mina närmsta kollegor som knappt ens börjat försöka, men sånt är väl livet.....

Är iaf glad åt att jag ska klippa mig om 20 min

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!