Lös biljett till barnkarusellen!
ja grattis till piggelin!
ja grattis till piggelin!
*fniss*
min kollega är för söt
När vi gick ner till fikat nyss så berättade hon att hon hade en julklapp till mig....jaha tänkte jag.......då berättade hon att när hon väntade sitt första barn så hade hon en väninna som då försökt få barn i många år men inte lyckats. Men sen när väninnan flyttade sin häst till min kollegas stall så blev både hon och hästen gravida! Så väninnan hävdar nu bestämt att det var min kollegas dricksvatten som gjort susen i musen eftersom de alltid drack te tillsammans. Så nu ska vi med få vatten hur det ska gå till......
De vet att vi håller på och försöker och att det gått ett tag...
Mrs B-vilken otur Malte verkar ha
Ore-nej vad trist men bättre att hon kommer i tid i alla fall
Izzie-ja jag vet inte riktigt än hur hon ska ta med sig vattnet till mig men om det ska ge någon effekt så får man ju ha lite var dag
Ore-jag tycker CB:s digitala är bäst för då kan man aldrig tvivla på när ÄL verkligen är, köper dem på apoteket och de är värda sitt pris enligt mig
Mrs B-haha där ser man vad barn kan snappa upp
AM-jag vet inte riktigt än, vi blev avbrutna i samtalet och sen har hon varit i möte men ska definitivt höra mer med henna får väl sprida ut vattnet så jag dricker en kopp te varje kväll eller så beroende på hur mkt hon orkar konka med sig *skratt*
Ore-hoppas gör man alltid, med 4 försök avklarade så är ni rutinerade nu så nu går det säkert som på räls
Hemskt konstigt hur logiska råd man kan ge er andra men när det gäller en själv så är man ologisk till tusen!!
Lappis-ha sex näääääää vattnet borde ju räcka
AM-ska definitivt höra hur mkt hon vill ta med sig!!!! Om man dricker en kopp te varje kväll så räcker ju lite mer än en liter per vecka
Ore-lutealfasen är väl nästan alltid densamma tror jag, 14 dagar från ÄL till tanten kommer
Får kanske sälja in iden till min kollega om att hon kan tjäna stora pengar på sitt vatten *fniss*