• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Izzie-jag jobbar med gröna och gula saker inboxar dig

• Fru E

MSW-jag har en arbetskollega som testat både frukten och grönsakerna och är jättenöjda!

• Fru E

Lappis-ja men visst arbetar jag med paprikor skulle tro att de är mycket mer lättarbetade än det jag jobbar med....

• Fru E

Ore-vi skulle med behöva en ny fläkt men glömmer alltid vilket det är som vi ska ha av till/från luft.......vår motor sitter bakom kryddskåpet och styr den vanliga ventilationen. Just nu har vi en ful vit gammal sak som inte är så effektiv

• Fru E

De gröna????
    Jag har gröna saker paprikor i mitt arbete dock inga röda eller oranga

Lapinette skrev 2009-01-15 16:00:15 följande:
    EA - det enda jag inte får ihop är varför ni diskriminerar de gröna paprikorna?
  • Fru E

Ore-du är inboxad

Lappis-anade nästan det det röda finns också med i grundtänket och layouten

• Fru E

Tellis-jag tränade Power i tisdags och där var en massa nya som hade fräckheten att ha tagit min plats som jag alltid står på!! Att de inte har mage och avvakta tills vi stammisar tagit våra platser

• Fru E

Ore-du får vara rädd om dig *kramar om*

• Fru E

*Fniss*

Är så enormt roligt att stirra på alla nykomlingar som kämpar febrilt med armar och ben

Lapinette skrev 2009-01-15 16:37:49 följande:
    muggles - du skulla ha sett mig på mitt första danspass på 4 månader! Jag såg verkligen ut som jag var på ett väckelsemöte eller ändå bättre ett jäkligt glatt mongo som hoppade hit och dit med ett stort flin på läpparna.
Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!