• Frejis

Lös biljett till barnkarusellen!

Tack ännu en gång för alla grattis Kom nyss hem efter en trevlig middag på en thailändsk restaurang som var ny för oss båda. Rätt bra faktiskt om en middag kan vara bra utan vin får nog stanna hemma imorgon om förkylningen inte ger sig och då blir det nog mycket av mig här i tråden.

Vickan, vad spännande, det skulle bli skoj med plus. Håller tummarna!

Mycket riktigt blev det utslag på ÄL test ikväll. Man skulle inte ringa sjukhuset onsdag eller torsdag så det har väl löst sig på det sättet. Har nog tänkt vänta med det ändå.

Telis - tror nog att det är kört i vilket fall som helst

• Frejis

BS - jag har fått för mig att kolla ÄL just på kvällarna, förmodligen av ren bekvämlighet. Jag får väl ringa dem i nästa cykel (eller snarare när jag fått jobb).

Muggles - Har vi tom ÄL samtidigt? Det var ju nästan för bra

Lappis - hm, av någon anledning saknar jag inte tandborstsex, säkert för att jag nyss haft det När ska ni börja ta av eskimåerna i frysen?

A.M. - spontant gillar jag också den första tapeten bättre, men jag tror att den andra ser bättre ut i rummet (som jag inte har sett).

Cicci - skönt att det inte var slemproppen som gick!

Såg att ni ska luncha imorgon. Hade gärna kommit med och har en helt ledig dag, men är alltför förkyld för det. När blir det nästa brunch?

Liten - hade gärna ätit frukost tillsammans på lördag, men då har maken födelsedagsfest. Mycket praktiskt att förbereda fast det är kul om man har tiden på sin sida

• Frejis

Jag kan ju avslöja hur jag gör med ÄL-stickorna... brukar ta ut själva stickan efter utslag/icke utslag i monitorn. På baksidan syns två blå streck som blir lika starka vid ÄL-utslag. Det går dock att se redan två tre dagar före utslaget att ÄL är på gång: den ena strecket blir nämligen allt starkare.
    Utforskat av Frejis vid rätt många tillfällen!

Borde kanske satsa på hummer, champagne och ÄL-stickor samtidigt för att det ska bli några barn, doktorn borde ju veta vad han talar om.

• Frejis

Lappis - vad dumt med två streck som fortfarande visar sig. Kroppen är verkligen en märklig konstruktion. Kan du gå till en gynekolog här i stan för en extra koll och ev ingrepp? Blir lite närmare än till Uppsala.

Liten - företaget tycker kanske att det handlar om små pengar i jämförelse. Många bäckar små...

Jag gillar också rött. Och blått som verkar bli modefärg i NY på våren. Många av mina köp var blå hur det nu kan komma sig.

Rött i badrummet i form av kakel eller tapet (sådana fina som du AM visade) kan jag bara drömma om, maken har alltid sagt att "det där kommer vi att tröttna på" och inte vågat. Konservativ och min smak kan vara lite häftig Men jag planerar och implementerar (sakta sakta olika förändringar som vi så småningom ska dra igång i våningen. Då blir det kanske en liten fondvägg någonstans!

Vickan - jag väntar på lördag morgon och vad den har med sig!

Jag saknar också Nenne!

• Frejis

Lappis - jättebra att du får tid på CvL på eftermiddag och att det blir en ordentlig koll så att de ser vad det här handlar om.

Brudsommar - bag in the box låter inte helt fel

• Frejis

Själv måste jag kompletteringshandla mat till festen som vi ska ha på lördag. Ska göra det nu så slipper jag sedan, känns sådär lagom tråkigt.

• Frejis

Grattis till plusset Vickan!

Ore - tror att ÄL kommer 24-48 timmar efter utslaget fast BS har ju länkat till en artikel där det stod att ÄL kan komma tidigare. Men det låter absolut inte för sent. Får hålla tummarna snart!

Nenne - en stor kram till dig, vad jobbigt det låter och jag känner tyvärr igen det. Men det är helt ok att ge upp ett tag och sedan får man plocka upp allt igen om man vill.

Lappis - kommer CvL göra fler kontroller? Vad är planen nu?

Izzie - starkt jobbat med de 15 kg!

BS - vilken jobbig natt, hjälp, hoppas att det inte kommer fler sådana nätter på ett tag.

Brunch 15 feb - jag kan

• Frejis

Ska träna idag efter en veckas förkylning, det ska bli skönt. Har lite små ömma tuttar och känningar i magen sådär drygt en vecka före BIM. Och det är säkert ingenting annat än mens, men det känns skoj att spekulera lite. När det gäller tidsplanering passar det definitivt inte med ett plus just nu, men med min tur blir jag inte förvånad om undret inträffar.

• Frejis

Lappis - ok, då hoppas jag att det visar låga halter.

Jättefina bröllopsbilder! Man blir påmind om hur härligt det kändes

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!