Maj -09 Västkusten/Göteborg
Alla ni som ska gifta er i Maj-09 på Västkusten/Göteborg och vill disskutera allt mellan himmel och jord som har med bröllop att göra (dvs väldigt mycket) =) Välkommna !
Alla ni som ska gifta er i Maj-09 på Västkusten/Göteborg och vill disskutera allt mellan himmel och jord som har med bröllop att göra (dvs väldigt mycket) =) Välkommna !
Absolut ! Jätte härliga frisyrer och klänningar !
Nu har jag tagit ännu ett steg i planeringen, fotograf bokad!! Eva Quirbach föll valet på tillslut, efter ett antal timmars letande och mailade till många olika fotografer i och kring Göteborg.
Nasoleh: Spännande, letar oxå fotograf, hur e hon prismässigt?
Man får jättemycket för pengarna hos henne, så det var det som gjorde att vi bokade just henne. Plu att bilderna på henne hemsida är jätttevackra.
För 5500 får vi 150 bilder utskrivna, och samma 150 bilder på dvd. 4 förstoringar. Då fotar hon oss innan vigseln, under vigseln, och efter med riskastning mm. Tog inget extra för restiden och ingen reseersänning, det ingår i priset.
Sedan kan vi ju själva beställa kopior när och hur vi vill, eftersom vi har alla bilderna på dvd.
Du hittar hennes kontaktuppgifter på hennes hemsida.
Nasoleh: Det låter ju jättebra =) Har du hemside adressen ?
googla hennes namn så får du upp den! tror det var quirbach.se
Låg aktivitet i denna tråden! Hur går det med planeringen tjejer?
Verkligen, hade glömt bort att den fanns..
D går framåt för oss. Ringen är nu beställd och solist har tackat ja.. och igår hade vi vigselsamtal. Börjar kännas väldigt verkligt nu =) Till helgen ska vi berätta för våra föräldrar att vi ska gfta oss =) Ska bli kul !
ja allt stort är bokat, förutom frisör som jag ska boka nån dag..nån gång.. när jag fått tummen ur
Ngn som vet hur man gör med florist,? Behöver det bokas långt innan ?