Maj -09 Västkusten/Göteborg
Alla ni som ska gifta er i Maj-09 på Västkusten/Göteborg och vill disskutera allt mellan himmel och jord som har med bröllop att göra (dvs väldigt mycket) =) Välkommna !
Alla ni som ska gifta er i Maj-09 på Västkusten/Göteborg och vill disskutera allt mellan himmel och jord som har med bröllop att göra (dvs väldigt mycket) =) Välkommna !
Tror inte florist behöver bokas så tidigt, beror iofs på hur ovanlga blommor man ska ha. men ett par månader innan är nog helt lugnt.
Oki, tack =) Har äntligen bestämt färgtema; blir mörk röd/lila ihop med creme, vitt och guld...
Har ni redan haft vigselsamtal?? trodde man hade det ett par veckor innan man gifter sig? Vi vet inte nes vilken präst vi kommer att ha... Annars så är nog det mesta bokat o klart, utom floristen. Tänkte ta kontakt med dem i början av nästa år!
Japp, tyckte oxå d var tidigt men nu e allt mer eller mindre klart & bestämt.. Sen ska vi ses en gång till innan vigseln. Vi ska tydligen niga och bocka när vi kommer fram i kyrkan... kan inte minnas att jag sett ngn gjort det tidigare.. Ngn som vet?
Ja det var tidigt, vi vet inte heller vilket präst vi får ännu.
Niga och bocka.. har inget minne av det jag heller faktiskt, men de kanske gör det så diskret så att man helt enkelt inte har lagt märke till det?
Känns som mitt nästa steg borde vara att leta frisör och höra med min vän om hon vill göra inbjudningskort...
Men det är mkt just nu, så det får nog vänta ett par veckor.
Borde jag vara stressad? Jag känner att det är gott om tid fortfarande, men tiden rinner iväg, får nog ta mig i kragen...
Tror inte du behöver vara stressad! de e faktiskt gott om tid kvar! man får väl bara se till att ha bokat de "stora" sakerna nu, som kyrka, festlokal, fotograf m.m.
Vi har fixat det mesta, men kommer ta nya tag efter jul, o se till så allt blir fixat!
Förresten, är det någon som vet om man måste knäböja i kyrkan under cermonin??
D måste vi...försökte förhandla om det men det gick inte...
Vad tråkigt, hoppas att vi slipper det, känns som ett "jobbigt och trist" moment!
Tror inte det är förähandligsbart med "knäböj", det ingår...