• Krystal

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Ska försöka få tag i en liten radiostyrd gaffeltruck...

• Krystal
    passionsblomman skrev 2008-11-07 19:29:24 följande:
    Vi hade inbrott i bilen tidigare i höst och blev av med ett 40-tal skivor som fanns i ett cd-fodral.Min sambo hade såklart en massa favoriter där(det ävar bilen han alltid kör) så jag tror jag ska återställa lite av hans mest saknade.
    förslag...ge ett bunt tomma cd-skivor oxå, så kan han kopiera favoritskivorna och ha dessa i bilen och orginalen hemma, så om det händer igen så blir han inte av med dom igen
  • Krystal
    passionsblomman skrev 2008-11-07 21:49:03 följande:
    *hoppas intensivt att det inte händer igen-sambon var ett åskmoln i flera dagar..*
    Känner igen det, min var likadan efter ett inbrott i bilen förra året. Då tog dom bl.a tomma cd-fodral som var i dörrfickan (dom var inte smarta nog att titta i cd-hållaren på solskyddet ) Men det var efter det som vi började kopiera skivor vi ville ha i bilen...
  • Krystal
    rosesarered skrev 2008-11-08 17:04:10 följande:
    *Kollar i bokhyllan*Du&Jag, en rolig fyll i bok för dig och din partner skriven av Mats Strandberg och Anna Andersson.
    Ja, tack för tipset...en sådan ska jag köpa till min m2b, fast i födelsedagspresent (han fyller nästa vecka)
Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??