• MissMijah

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?

• Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
  • Jessie Gustav

Jag ska ge min make en piercing i örat.Han har redan en i ena örat så nu tänkte jag att han skulle få en i andra örat.Tycker att det är snyggt med ikonpluggar på killar..Som tur är så tycker maken likadant.

Det blir säkert nåt mer emn det är det jag kom på nu.

• Tx2

Min kommer troligtvis få en forerunner 405, gps träningsklocka

• Bimmla

En hemma stickad halsduk =) och så kommer han få högtalare till datorn och så blir det nog lite annat som behövs.. en stekpanna kan han säkert få också. Hahaha

• silvera

Vi rymmer på julafton och tar en 24h till Åland, och har en lyxhytt med dubbelsäng mm. Julklappen blir 50min massage i deras SPA. Jag ska också ha massage, så vi kommer vara lagom möra till julbordet på kvällen.

Vi håller på att renovera vår lägenhet, så det är mycket pengar som går det, och då känns det lite dumt att lägga ut pengar på julklappar. Kryssningen med allt, kostar ju också...

Fast det känns lite konstigt att bryta jultraditionerna, men det ska bli skönt att bara vara vi i jul(och tusen andra på båten )

• Leksi

Jag försökte fixa Metallica-biljetter till min m2b, men lyckades inte heller imorse när de släppte extrabiljetter. :( Så nu måste jag också hitta på något annat. Suck.

• Nalle Puh 40

Funderar på en biljett till Idrottsgalen men det blir så mycket "extra" saker som kostar då som resa, mat, hotell mmm när ekonomin är lite knaper

• Myrmor

köper nog en zoom till honom (liten smart apparat för liveinspelning av musik).

• passionsblomman

Vi hade inbrott i bilen tidigare i höst och blev av med ett 40-tal skivor som fanns i ett cd-fodral.
    Min sambo hade såklart en massa favoriter där(det ävar bilen han alltid kör) så jag tror jag ska återställa lite av hans mest saknade.

• Vi2iJuli

En bok med bilder på sonen från BB-tiden, första tiden och fader-son bilder. :)

Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??