Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
jag ska nog köpa nån bok, ett verktyg han vill ha och kanske nåt mer.. men det är svårt! Kanske blir nåt presentkort på massage..
Pokerset och "Rome" serien samt ev denna: www.rocktheboat.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/5be67a0152c55b781bbe78256641633f.jpg
Fast i min storlek då
peggy sue: hehe wow
Jag vet inte än men jag gillar att ge flera saker så jag funderar på att köpa några flaskor lagringsbart vin, en ask lyxiga praliner, en middag på någon restaurang vi pratat om att prova (Thörnströms kök eller kanske Basement), kanske någon snygg halsduk. Hmm, det var det jag kom på nu.
Själv kommer jag nog önska mig en handväska.
Tooticki: vilken tur att du sa halsduk. jag vet en haksduk han så gärna vill ha. det hade jag glömt! Tack! ska köpa den så fort jag blir frisk
Vi kör presentkalender (delat på tre, var tredje dag får jag o var tredje dag hunde, blir färre utgifter så)
Men i alla fall, i år ska han få veckodagsstrumpor, någon dag med bara godis och en dag får han sin vigselring som jag hoppas kommer i början av december. Sedan har jag köpte ett ganska billigt set manschettknappar o slipsnål (han avskyr att lägga pengar på sånt) så ska han få en knapp en dag o nästa en annan dag, sedan slipsnålen på slutet.
Och en halsduk känns ganska givet, han har bara en och den är typ två år gammal Typiskt män att inte kunna se när det behövs nytt.
Vet inte vad han ska få på julafton, tror inte det kommer bli något avancerat, vi behövar spara till bröllopet, så vi har bestämt att helst köpa sånt som vi behöver ändå.
Min m2b ska få en sådan "extrakran" man kan montera på diskbänken som man får kolsyrat vatten ur. (Om någon fattar?)
Ett rakvatten jag vet att han vill han, POLO.
mme Plantier: Hur monterar man det?
Hmm, bra fråga... Vet inte än, men tror t.o.m att de kommer och gör det åt kunden.
Det sitter som en kolsyremojäng (patron) under bänken i skåpet och sen dras det ngn slang/rör upp genom bänken och ovanpå det en kran. Luddigt va? Hoppas du förstår.