• MissMijah

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?

• Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
  • MissMijah

Hehe jag vet vad du menar Bra present!

• mme Plantier

Tack, har kommit på den själv. Ha ha. Jag tycker det är rätt bra för då slipper man en sån lös kolsyreapparat som man måste flytta varje gång som man ska torka av bänken och det blir ju några gånger det..

• MissMijah

Faktiskt. det hade varit en bra present för min m2b också. Men iom att vi letar större lägenhet och bor i hyresrätt kanske det inte är så aktuellt detta året.

• Heloise

Jättebra tråd, själv har jag ingen aning än, kanske konsertbiljetter om jag kan hitta ngt han vill se. Halsdukar har han en hel pappkasse full, och han anv bara ett par stycken, så en sådan får han inte .
    Han vill även ha lite målarfärger och Arkiv X boxarna.
    Själv tänkte jag önska mig ett hänge från Thomas Szabo.

• Tjolinti

Jag ska köpa en undervattens video kamera som man också kan ta bild med. Som vi ska ha med oss till Bali på bröllopsresa i Maj. vi ska snorkla o dyka där så det kommer va skit skoj o ha något o filma under vattnet med :)

• Ysolla

Jag ska köpa Seinfeld DVD box ( han älskar seinfeld!)
    Tänkte hitta en god parfym också

• gustafmatilda

Ja ni...

Jag funderar på att köpa en fin whisky till min man. Kanske en snygg t-shirt. Och kanske en axelrem till hans bas, som han nämnde ikväll att han vill ha. Fast jag har nog inte råd med allt, får nog bli en relativt billig jul, hoppas jag iaf!

• Myrmor

säkert att vi inte har ihop det med samma karl . Bra tips!!

gustafmatilda skrev 2008-11-11 22:20:50 följande:
    Ja ni...Jag funderar på att köpa en fin whisky till min man. Kanske en snygg t-shirt. Och kanske en axelrem till hans bas, som han nämnde ikväll att han vill ha. Fast jag har nog inte råd med allt, får nog bli en relativt billig jul, hoppas jag iaf!
  • MissMijah

Ja det är ju just det, denna julen måste bli billigare än vanligt.

• gustafmatilda
    artist skrev 2008-11-11 22:22:37 följande:
    säkert att vi inte har ihop det med samma karl . Bra tips!!
    Jag hoppas verkligen att vi inte är det, isåfall får han en rejäl utskällning ;)

Nu sa han att han vill att jag designar motivet på axelremmen själv, då blev det ju genast det mest intressanta alternativet! Och kanske lite dyrare, men vad gör man inte... Det är värt att kolla upp det, så det ska jag absolut göra!
Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??