Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Godmorgon.
MissMijah, jag beställde boken på bokus.se. Kostade 254 kr, om jag kommer ihåg rätt. Den är mycket dyrare i bokhandeln
Oj, såg nu att du inte frågade mig.... måste kanske tvätta ögonen, *ler*.
Har precis gjort en fotobok med kort från när han är liten som vi har fixat från dia bilder, känns lite kul att ha något att "bläddra" i eftersom det är svårt att ha dia bilder i ett album och sen blir det väl något mer oxå...
En fotomugg från fuji med ett fint kort på m2b när han skjöt sitt första vildsvin i höstas.
Min sambo ska få en vind/regnjacka som är lite sportig, med byxor till, förmodligen Dridrikssons för det har jag och älskar verkligen både jacka och byxor!
Ser lite kul ut när han ska ut och gå och går omkring med gympadojjor och en lång rock
Nu har jag beställt ungefär som du skogssmurfen Fast jag tog naughta nights istället. Hihi! Och en tomteluva jag ska ha på mig på julaftonskvällen när vi är ensamma. Hohoho, detta kommer bli kul!
I´m yours: Det gör väl inget. Nu fick jag mer tips bara
Min sambo hade behövt en vinylkonverterare så att han kunde göra om alla sina gamla vinylskivor till MP3. Tyvärr kostar det alldeles för mycket så det får bli nåt annat.
Sebastiána: vet vad du menar. Hade velat köpa en sån till min pappa. Men det kostar för mkt!
Min sambo ska få två tröjor och ett presentkort på massage. Och eventuellt något litet inför enbart oss två... Får se vad jag hittar.