• MissMijah

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?

• Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
  • pallesj

Min man är ett airsoft-freak så jag tänkte göra iordning en väska med lite olika saker i för airsoft, Sen har jag gjort en t-shirt med bröllopsfoto på och namn o år på baksidan, Vi ska egentligen inte direkt ge varandra för vi ska till Göteborg på lite weekend den 20dec då vi firar 6 mån men kan inte låta bli att köpa till han

• MissMijah

Vill bara rekommendera en liten rolig sida. www.clickit.se

jag beställde ett par boxer till min m2b därifrån nyss. med en bild på img och en rolig tillhörande fras Billig och rolig julklapp!

• nni

Ska köpa lite smått o gott. Han fyller år i december så då ska han få amerikanskt godis o flingor som han älskar + lite annat smått. Men julklapp, hmm. Blir nog parfym, boxer + ett presentkort.

• ingenjörsbruden

Kul tråd!

Min m2b kommer att få ett smyckeskrin(han har faktiskt önskat sig det)....manlig variant så att han kan förvara alla sina fina klockor o manschettknapparna mm. Svart skinn, väldigt snygg! Han får ju en finfin omega klocka i morgongåva som måste få "bo" fint!

Så klart hittade jag ett matchande smyckeskrin till mig.....4 ggr större ( )som jag osså köpte......som jag ska få i julklapp av m2b o svärföräldrarna! De uppskattar att man fixar presenterna själva så slipper de jaga!

O så kommer m2b att få en superabsorberande handduk som han ska ha med i Thailand på vår dykresa!
    Handduken suger upp massor o torkar jättefort!

• anja1661

fler länkar till roliga sidor???

• Esonda

Har inte läst hela tråden, men jag ska iaf ge min sambo ett par svarta mysbyxer. det kan han behöva haha...

Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??