Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Vi hade inbrott i bilen tidigare i höst och blev av med ett 40-tal skivor som fanns i ett cd-fodral.
    Min sambo hade såklart en massa favoriter där(det ävar bilen han alltid kör) så jag tror jag ska återställa lite av hans mest saknade.

• passionsblomman

Bra idé! Tack!

*hoppas intensivt att det inte händer igen-sambon var ett åskmoln i flera dagar..*

Krystal skrev 2008-11-07 21:23:07 följande:
    förslag...ge ett bunt tomma cd-skivor oxå, så kan han kopiera favoritskivorna och ha dessa i bilen och orginalen hemma, så om det händer igen så blir han inte av med dom igen
  • passionsblomman

Kan tillägga att denna tjyv tom tog vår sons halvätna polkagrisstång, som låg kvar sedan semestern i Gränna...

Knarkare på väg att tända av, med ordentligt sockerbehov...
    ..gör vanligtvis så äckliga saker.

Krystal skrev 2008-11-07 21:58:16 följande:
    Känner igen det, min var likadan efter ett inbrott i bilen förra året. Då tog dom bl.a tomma cd-fodral som var i dörrfickan (dom var inte smarta nog att titta i cd-hållaren på solskyddet ) Men det var efter det som vi började kopiera skivor vi ville ha i bilen...
  • passionsblomman

OK! Jag ska göra ett Sushi häfte tror jag

Humlanhubbe skrev 2008-11-08 14:37:29 följande:
    oj glömde skriva..poängen är väl att mannen då ska välja en check..o du ska pleasa lite o haka på vad det nu är..hehe
  • passionsblomman

Inte lika- det är nästan omöjligt tror jag... men tillräckligt

..fast han skulle nog bli glad för lite annat innehåll än bara det också
    Det är ju en jättetrevlig idé!
    Ska grunna lite på den...

Humlanhubbe skrev 2008-11-08 14:41:15 följande:
    Good idea Är han lika frälst som du?!Hehe..lycka till,det lär bli en höjdare!
Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??