Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

har inte läst andras inlägg än, för jag bara blev så exalterad över att jag kan komma med ett superbra tips

Shiatsu Massage stol från OBH Nordica ska min älskling få denna jul!! Har en på jobb som jag njuter av varannan natt jag jobbar, bra att hålla sig vaken+ det är otroligt skönt och avslappnande!! Har haft problem med ryggen väldigt länge, men denna stolen underlättar!! Kolla upp det

• lillabruden
    passionsblomman skrev 2008-11-07 22:01:47 följande:
    Kan tillägga att denna tjyv tom tog vår sons halvätna polkagrisstång, som låg kvar sedan semestern i Gränna...Knarkare på väg att tända av, med ordentligt sockerbehov.....gör vanligtvis så äckliga saker.
    Blää............. men var glad att dem inte tog bilen....det gjorde dem med min kusins bil utanför mig en morgon efter att vi varit ute och dansat salsa.... :-S
  • lillabruden

jag försöker dessutom hitta lejonkungen på DVD, för det är m2b:s absoluta favorit disney film...men den är ju svår att få tag på nu :-/

Till pappa ska jag nog köpa Planet Earth. Fick en smygtitt hemma hos en vän och det är nog exakt sånt som han uppskattar!

Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??