Inlägg från: Lennarts Fru |Visa alla inlägg
  • Lennarts Fru

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Min man ska nog få en symaskin, visst låter de tråkit? hihi, men han har läääänge viljat ha en symaskin och han kan ju faktiskt sy, så då får de helt enkelt bli så och då vet jag ju att han blir nöjd eftersom att de är de han vill ha.

• Lennarts Fru

hehe, själv är jag urusel på allt som har med syning att göra, jag kan ju för böverlen knappt stryka ett par grdiner så dom blir raka. Jag skulle stryka min mans stjorta inför en fest en gång, efter 30 minuter kom min man ut ur duschen och sa "Men lilla gumman, ska jag fixa de där.." .. jag envisades och sa att jag klarar de själv och då hade jag precis fått ena armen rak.. då tog han över strykgärnet och sa "du är allt bra söt.. men dom blir nog glad om vi kommer i tid också ;)" haha .. så de med strykning och syning är inte min grej så de gör också att de känns så kul att köpa honom en symaskin för att dåp vet jag att de blir TILL HAN och inte till oss båda. Köpa nya bestick, eller ny kaffebryggare eller liknanade är ju mer som att köpa till oss båda. så en symaskin blir nog bra =)

Kirsto skrev 2008-11-21 15:17:49 följande:
    Lennarts Fru: Skojar du? Jag hade blivit skitglad över en symaskin (eller overlock i mitt fall som redan har en vanlig).
  • Lennarts Fru

jag vet dock inte hur en bra symaskin ska vara, så jag får väl be om hjälp ;P hihi

• Lennarts Fru

ja hade tänkt de först men min man har lite väl många snart .. haha . Han har hela ena armen, nästan hela andra, en på varje skuldra, en på varje bröst, en på låret, en på ena benet och tre på andra benet, en på varje hand.. så nu får de räcka ;P hihi.

jag har däremot bara tre tatueringar och skulle verkligen uppskatta en sån present =)

Claristar skrev 2008-11-22 10:50:02 följande:
    Jag ska ge min m2b ett presentkort på en ny tatuering. Det kommer han att älska
  • Lennarts Fru

tack ...

jo, dom ska få hjälpa mig. jag har 4000kr så de borde väl räcka någonstans va?

Kirsto skrev 2008-11-22 14:19:33 följande:
    Lennarts fru: Det beror lite på vad den ska användas till och vad den får kosta, men Janome är ett bra märke som har 5 års garanti. Men fråga i butiken! De är ju till för att hjälpa dig.
Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??