Göteborgsbrudar "kom i form" -09
Alla som vill komma i form inför bröllopet -09 Välkommna ! =)
Alla som vill komma i form inför bröllopet -09 Välkommna ! =)
MissMijah: Dom tog ngt blodprov.. vet inte vad faktiskt, men för att kolla sköldkörteln. Men d var tydligen oki, så d var ju bra iaf =) Hur har d gått för dig ? Mår du bättre ?
Någon som har vågat att ställa sig på vägen i dag?...
Själv vägde jag 65kg, ner 1 kg från förra veckan! :)
vågen
Tizia: Nej jag mår likadant Lika trött och hängig. Mår du bra?
MissM: Börjar känna mig piggare faktiskt.. förkylningen sitter kvar fortf. men e mkt bättre.. Va trist att du må dåligt fortf. Du har inte jrn brist ?
Sokkerstruten: Japp jag vågade vågen =/ Oförändrat från förra måndagen =/
Tizia: Nej de säger ju att mina värden är bra. antar att de har tittat upp sådant :S
MissM: Hoppas du blir frisk snart, deppigt å va trött å hängig !
Tizia: Ja faktiskt. Jag som brukar vara så pigg och sprallig och ha mig. men jag får försöka så gott jag kan.
Hur går det för er tjejer då?
oJ. Här var det dött.
För mig går det framåt, springer 3 ggr i veckan á minst 5 km. Ser ni någon nisse i röd toppluva springa runt vid stigbergstorget är det nog jag..
Planen är såhär; Jag väger idag 79 kilo till mina 180 cm och klänningen skall beställas i början av mars och det är ca 4 månaders leveranstid. Om jag tillåter mig själv ligga på samma vikt hela december (julmat och annat) och sen går ner ett kilo i veckan tills beställningen ska läggas så har jag gått ner 8 kilo (12 totalt). Verkar det som en vettig takt?
Ska tillägga att jag måste vara hård med träningen efter jag beställt också, då hägrar nämligen göteborgsvarvet.