• texas55

Fler som inte kommer att lägga nå mycket pengar på bröllopet ?

åå jag vet inte, jag vill ha en jätte fin klänning man gör det bara en gång (förhoppningsvis ) vara jättefin å gå in i kyrkan samtidigt som jag vill göra det inom en snar framtid.... å vi håller på att totalrenovera ett hus som snart förhoppningsvis är klart nästa år....(ett år hit eller dit när man hållit på i 7 år...) min sambo vill oxå gifta sig å jag vill göra det innan mina föräldrar kolar pappa är ändå snart 84...
    å jag känner jätte mycket folk inom catring å personal ....så det behöver inte vara så dyrt....men mycket av kr går till huset..... jag vet inte...

• texas55

men... jag är inte nån klänning eller göra mig fin varje dag person... så jag känner att det vill jag göra för en dag , å skulle vi bjuda bara "familjen" är vi typ 30....å jag vill ha fezt, träffa alla vi är så utspridda alla... jag vet inte vi får nog prata om det ricktigt å bestämma oss... men tack

• texas55

förestan när vi döpte vår son var de de som trodde att vi skulle gifta oss då så de hade förberrrtt en massa hihi, vi döpte han i trädgården hos mina föräldrar på landet 60 pers,( så jag är van att laga mat till många...)det var så mysigt...

Svar på tråden Fler som inte kommer att lägga nå mycket pengar på bröllopet ?