Glittertråden fortsätter, nr12?
Hej!
Glad att höra att jag är saknad! =)
Det är samma för mig, ont om tid men framförallt ont om ork att skriva. Det tar otroligt mycket mer på en att vänta nummer två med heltidsjobb och en treåring att ta hand om!
Har problem med rejäl fogvärk, trötthet, värmevallningar och hjärtklappning/ oregelbundna och hårda slag. Går även upp snabbt och stadigt i vikt, kanske har jag fått problem med sköldkörteln igen, som med Leo? Vecka 27 nu.
Förövrigt är allt bra och Leo och Tomas mår kanon. Leo är helt underbar nu när treårstrotsen passerat =). Lite trist dock att han fortfarande väldigt mkt är pappas pojke.
Har fått den berömda känslan för att "boa" (många gravida får ett plötsligt ökat intresse av att pyssla i hemmet). Har fått för mig att göra om större delen av plan 2 för att det är för "kalt". Nåja.. det går ju inte direkt att köpa kläder längre ;) Men inser att jag gjort av med alldeles för mkt pengar på sistone. Typiskt mig när jag inte mår riktigt bra. Vill inte vara gravid! Förstår inte hur jag kunde tycka att det var så mysigt förra gången!!?? Eller så har hjärnan förtängt det dåliga.
Bröllopsresan var iaf kanon! Kan rekommendera alla att åka till Sheraton Salobre på Gran Canaria. Underbart bra 5- stjärnigt hotell för en helt ok peng! Vi bokade kort tid innan resan och betalade 11.000kr per pers för en vecka, bokar man några månader innan kostar det ca 8.500kr.
Var så mysigt att bara vara vi i en hel vecka, vi sa inte ett irriterat ord till varann på hela tiden. Vilket är ovanligt iaf från min sida i vardagen, haha ;) Vi har det riktigt bra med varandra nu sedan drygt ett halvår tillbaka och jag är säkrare på mina känslor än någonsin. T är däremot något svalare, men så reagerar han alltid när jag inte är lika "svår", vi är likadana båda två. Är säkerligen rätt jobbigt för honom också att jag är gravid, orkeslös och gnällig.
Hoppas ni andra har det bra!??
Hur ska alla fira jul?