Karin jag fattar heller inte hur folk orkar och vill (!) ha flera småbarn.. Om vi skaffar fler barn (OM) då ska det vara minst 4 år emellan.Men den diskussionen tar vi när vi är där. A känner nu att han är nöjd med en, och jag med just nu. Skulle kanske vara kul med syskon senare, men en förlossning ska jag inte gå igenom igen. Jag vet att jag har blivit "beviljad" ett snitt, men det är ju också smärtsamt.
En sådan städuppdelning borde vi också göra. A hjälper till, men bara om jag ber om det. Oftast tjata, annars blir det gjort 3 veckor senare. 90 % av tvätten står jag för, men jag vill mangla lakan och sånt och det fixar inte A.
Jag stryker allt och vi dammsuger iaf 2 ggr/veckan. Moppar kanske 1 gång.
Karin vad skönt med städerska. Perfekt med grovstädningen varann vecka!
Matlagningen står jag ju oftast inte för... Fast igår gjorde jag en supergod grönsakssoppa! OCH hemmagjord barnmat... tänka sig!
Ylva, jag hade tagit tag i min karl och ruskat om honom lite om han hade sagt så till mig! Om han inte vill ha present - fine! Men nu är det så att DU vill och då kan han anstränga sig lite! Framför allt för att ditt alternativ till julfirande inte kräver någon ansträngning alls!!! stå på dig!