23 maj 2009
Halloj!
Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?
Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
Halloj!
Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?
Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
1-20 g enkelt porto
20-100 dubbelt porto
23 maj 2009 skrev 2009-02-04 17:25:58 följande:
Grattis Boobi!! Visste är det en härlig känsla i magen när de friar!! : )
lecaroline & TobeMrs: TACK!! Ja det känns såå bra just nu!!
...
...
Jag och min m2b gifter oss också 23 maj. Skickade inbjudningarna igår så idag har det ringt folk :) Har osa 13 april.
Idag är det 100 dagar kvar tjejer, tiden springer iväg!
Oh no, bara 100 dagar. Jag ska också gifta mig den 23:e maj. Nu blir jag lite nervös!! Det är MYCKET kvar att fixa!!! Har inte skickat ut inbjudningarna än heller. Har alla ni andra gjort det??
Men ojj, det är ju SNART Coolt!!!
åå va många som gigter sig den 23 maj ...ja med=)
vi är färdiga med kyrka,catering,näbbklänning,brudklänning,vigselring,inbjudningskort är skickade,färgtema,dukning...ja hmmm nu är ja inte så stressad längre när jag märkte hur lite det va kvar=)
Oj, det är verkligen snart- tack för sparken =)
Jag har inte heller fått iväg inbjudningarna än men nu är de på gång!Imorgon ska det klippas och klistras så hoppas jag att de kommer iväg senast på måndag.