Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
De har den tydligen på menyn, men inte på hemsidan! Hon berättade om den nä hon var här, då jag inte äter skaldjur!
De har den tydligen på menyn, men inte på hemsidan! Hon berättade om den nä hon var här, då jag inte äter skaldjur!
Vad trist! Skulle också tycka att catering var SÅ värt!
God jul!
Hej tjejer, och god fortsättning!
Hur går det för er?
Blev toknervös idag, när jag upptäckte at precis idag, är det 10 veckor kvar! Bara 70 dagar!!! *gaaah*
Har hittat tärnklänning nu iaf! Så skönt! Och ringen beställde vi ju i början på december. Måste dock på guldfynd och bråka lite på måndag, då fortfarane inte hört något, fast de sa en veckas lev.tid, och att de skulle ringa när den kom. Men det har väl varit julrusch hos dem också, så lite snäll får man väl vara ändå!
Umbraz:
Vad härligt att du hittat klänningen! Jag hade ju inte heller många rätt inprickade på min bild av klänning, mot vilken det blev!
Har sjävl fått tips om en tjej som ska vara jätteduktig att sjunga, har bara hört en snutt, men hon har verkligen fin röst, så vi har bokat henne! du hittar henne på www.lindasmusik.se Enda nackdelen vi har hittat hittills är att hon är ganska dålig på att svara på mail... (Jag har ju sällan tid att ringa på arbetstid, så det är ju så bra med mail, tycker jag! )
Vad roligt! Du har verkligen stått i!
Själv var jag och hämtade vigselringen idag! Är bara orolig att den är för stor, men det är ju samma storlek som på förlovningsringen. Men mina fingrar krymper så mycket på vintern när det är kallt! Så det blir nog bra i slutändan, då jag inte tappat förlovningsringen än, på 3 år, trots jättestora viktras och så!
När jag var där sa hon att den skulle komma in i jan-feb.
Hoppan,
Vad bra!!! Roligt att ha lite koll på alla andra oxå!
010809
Du får ringa och fråga! Har du kollat på Änglalikt? Hon skulle också få in nya klänningar nu nån gång, sa hon när jag var där!