• ElinPierre

Vad har brudgumens kläder kosta?

P kommer att köpa en Frockcoat på dreambride.se för 2500 kr. Förutom det behöver han en skjorta, den kommer väl att kosta drygt 500...

Så hans kläder kommer kosta mer än mina.. hihi.. Hur många händer det för??

• ElinPierre

Det är risken vi tar- jag kommer själv beställa från Milly.
    Har en mamma som är ganska duktig på att sy, så är det nåt som inte passar hjälper hon till med det.

P ville gärna ha kvar sina kläder, och eftersom vi fann ett ställe som är så billigt är det ju till och med genomförbart!

Och skulle det då se helt för-ligt ut och så, får vi väl leva på nudlar sista månaderna för att kunna köpa/hyra nåt annat..

intelängekvarnu skrev 2008-11-13 23:09:48 följande:
    Elin, det känns lite riskfyllt att köpa kläder på internet? Eller skall ni åka in till butiken och prova? Vi köpte visserligen också via internet fast det var måttsytt så vi visste att det skulle passa.
  • ElinPierre

Vilket företag beställde du din klänning frpn? Har du fått hem den? Är du nöjd?

september2009bröllop skrev 2008-11-18 20:08:15 följande:
    hehe hände oss.. hittade min dröm klänning uppsydd i kina efter mina mått för under tusenlappen och min m2b's kostym från sutopia kostade 3500 kr
  • ElinPierre

Skulle vara jättesnällt!
    Är den sydd efter dina mått? Har säljaren fler klänningar än de som är på ebay? Syr de upp efter bilder? Miljoners frågor som inte kräver några svar.. men hoppas..

september2009bröllop skrev 2008-11-18 20:27:17 följande:
    japp den kom för nästan en månad sen.. den va jättefin och välsydd med tjockt vackert tyg.. kan inboxa dig säljarens namn om du vill.. så kan du söka på ebay.co.uk
Svar på tråden Vad har brudgumens kläder kosta?