Bröllopsresa till Mauritius
Vi har just kommit hem fr Mauritius och det ÄR paradiset på jorden. Vi bodde på östkusten på Belle Mare och det var hur bra som helst!Åk dit-ni kommer inte att ångra er!
Vi har just kommit hem fr Mauritius och det ÄR paradiset på jorden. Vi bodde på östkusten på Belle Mare och det var hur bra som helst!Åk dit-ni kommer inte att ångra er!
Vi åkte 15 dagar o betalade ca 48 000 kr för ett toppenhotell m "allinclusive" på östkusten där det var vit korallsand, vakande palmer och azurblått hav-vi är mer än nöjda! Vi la ned ca 10 000 på utflykter så vi hann se nästan hela ön. Bl.a så såg vi vilda delfiner och simmade intill dem, jättesköldpaddor, vattenfall, paradisön Ille de Cerfes mm. Trots det hann vi med att sola, bada, snorkla o ha det skönt i allmänhet!
Vi bodde på Veranda Palmar Beach och det hotellet kan jag verkligen rekomendera. God mat, rent och fräscht och en service utöver det vanliga. Jag råkade nämna för massösen på hotellets spaavdelning att min säng var lite för hård. Ett par timmar senare hade jag en mjukare säng!